Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Gdybyśmy mieli podsumować jednym słowem dzisiejsze zestawienie tekstów o UX, byłaby to empatia. Zrozumienie modeli mentalnych użytkownika i potrzeb interesariuszy to istotne aspekty udanego procesu projektowego. Zebraliśmy dla Was dzisiaj artykuły o tym, dlaczego warto badać oraz jak przedstawiać wyniki, żeby zachęcić osoby zainteresowane do wprowadzenia sugerowanych zmian w produkcie. Ponadto, przyglądamy się trochę teorii kolorów i zasadom psychologii, które mają zastosowanie w tworzeniu UX aplikacji finansowych.
Kalendarz świąt niecodziennych i tych mniej popularnych podpowiada nam, że dziś Światowy Dzień Żółwia. Ciekawostka: te jedne z najstarszych zwierząt na ziemi mają doskonały wzrok! Potrafią widzieć kolory, a nawet dostrzegać obiekty pod wodą. A co słychać w świecie UX?
Maj rozgościł się na dobre, a wraz z nim nadeszła najlepsza pora roku, czyli pora kwitnienia bzu, a przy okazji pierwszy majowy UX Czwartek - zapraszamy do lektury!
Jeśli jeszcze tego nie wiedzieliście, 25 kwietnia ustalony jest jako Międzynarodowy Dzień Pingwina. Święto to ustanowiono w latach 70. na spotkaniu Komitetu Konsultacyjnego ds. Antarktydy, a dzień taki jaki dziś ma stanowić okazję do zwrócenia uwagi na zagrożenia, z jakimi borykają się pingwiny, takie jak zanieczyszczenie oceanów, zmiany klimatu i nadmierne połowy.
W przeddzień dnia czekolady - nowy UX Czwartek na osłodę wieczoru 🍫 A w dzisiejszym zestawieniu krótko i na temat - błędy w tworzeniu map podróży użytkownika, breakpointy i narzędzia CRO.
Zanim wszyscy udamy się na świąteczno-weekendowy odpoczynek - do przeczytania kolejna czwartkowa selekcja artykułów z branży 😊
Dzisiejszy newsletter rozpoczynamy od ciekawostki z okazji przypadającego na dziś Dnia Motyla 🦋 Być może ta informacja będzie dla Was takim samym zaskoczeniem, jak dla nas. Otóż, niektóre gatunki tych owadów mogą pokonać w ciągu swojego życia nawet 4000 kilometrów. Zachęcamy do znalezienia innych ciekawostek o tych pięknych stworzeniach zaraz po tym, jak zapoznacie się z najnowszym zestawieniem artykułów, które dla Was znaleźliśmy 🙂
W niektórych kulturach 29 lutego jest postrzegany jako dzień szczęścia lub pecha. My rekomendujemy traktować ten dzień zdecydowanie jako szczęśliwy i z takim samym entuzjazmem polecamy dzisiejszy newsletter.
Przewodnik po najlepszych praktykach.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
W dzisiejszym CX Czwartku przyglądamy się temu, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze oczekiwania – od personalizacji po proaktywne wsparcie. Zastanawiamy się także nad tym, czy AI powinno naśladować ludzkie emocje oraz jakie błędy popełniane są przy projektowaniu rozwijanych menu.
W dzisiejszym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się kluczowym aspektom UX w e-commerce i ochronie zdrowia, a także polecamy wartościowe źródła wiedzy dla product managerów. Zaczynamy od analizy stron produktowych – badania Baymard Institute pokazują, że większość z nich nadal wymaga poprawy. Następnie przyglądamy się trendom w cyfrowej opiece zdrowotnej oraz najlepszym praktykom UX dla aplikacji medycznych. Na koniec polecamy książki i podcasty, które pomogą rozwijać kompetencje w product management.
Witamy w pierwszym wydaniu newslettera w 2025 roku! 🎉 Kontynuujemy dzielenie się z Wami inspiracjami i wiedzą, które pomogą Wam tworzyć jeszcze lepsze doświadczenia użytkowników.