You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
Tym razem wchodzimy w świat designu z energią godną samego Tesli – bo dobre projektowanie to nie magia, tylko dobrze przewodząca logika.
The Interactive Agency Ideacto sp. z o.o. has established an exclusive cooperation with Cartman, which is behind the production of probably the best viral campaign on the Polish network - the Barbara Kwarc project (also called “Mrs. Barbara”).
Ideacto expands its creative ranks. Paweł Borkowski, also known as FRM Kid, joined the agency's graphic department. Paweł is a graduate of the Academy of Fine Arts in Wrocław, works as a graphic designer, illustrator, and also deals with the creation of large-format painting projects in public space.
Ideacto cooperates with the State Forests on the on-line transmission of the Bald Eagle nest. The proprietary Video CMS software is used to ensure smooth image transmission.
Ideacto Agency has started cooperation with the Polish Agency for Enterprise Development within the framework of the project of providing editorial content for the portal “We support e-business” located at www.web.gov.pl
The competition and plebiscite “Shine for Christmas with ENERGY” won the Impactor statuette in the category Custom Marketing Project of the Year 2011. This is the second distinction — the same award was given to “Shine Yourself” last year. The organizers of the project are ENERGA, Ideacto, Agora, Neuron and PanMedia Western, this year Praktiker also joined the consortium.
For the third time, the nationwide competition “Shine with ENERGY” has started. As part of this year's edition, there is a Plebiscite of Cities and a photo competition in four categories. The originator and initiator of the action is the ENERGA Group and the organizer of this year's edition is the Ideacto agency.
The focus of the campaign was an innovative product against diaper rash in infants — Balneum Baby Basic Poop Cream with the addition of zinc, which dries the skin, creating an effective but permeable protective layer, and panthenol, which helps soothe irritation and promotes wound healing. The aim of the campaign was to launch the product and build its image as a universal product with dual action, while further expanding the awareness of the Balneum brand.
The interactive agency Ideacto conducted a study of the usefulness of three popular shopping platforms.
The State Forests holiday promotional campaign “Relax” has started. Under this slogan there are a number of activities aimed at raising awareness of the dangers arising from everyday stress and pointing to the forest as the best “center for nervous breakdowns”. The Wrocław interactive agency Ideacto is responsible for the creation and implementation of the campaign.
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
Witamy w pierwszym listopadowym wydaniu newslettera 🍂 Zmieniające się trendy przyciągają nowych użytkowników, a my mamy dla Was porcję świeżych inspiracji i wiedzy. W dzisiejszym newsletterze znajdziecie artykuły o projektowaniu dla pokolenia Z, kluczowych umiejętnościach, jakie powinien mieć zespół UX oraz na koniec podrzucamy słownik pojęć związanych z zarządzaniem produktem i UX.
Witamy w kolejnym wydaniu newslettera "CX Czwartek"! Chcecie dowiedzieć się, jak zaprojektować produkty, które same podpowiedzą użytkownikom najlepsze rozwiązania? W dzisiejszym wpisie podpowiadamy również, jak umożliwić użytkownikom łatwe podejmowanie decyzji oraz jak dostosować strategie projektowe do zmieniających się oczekiwań klientów.
Witamy w wydaniu październikowym newslettera "CX Czwartek"! 🍂 Jesień to czas nowych początków, a my mamy dla Was świeże i inspirujące treści, które pomogą Wam lepiej zrozumieć, jak skutecznie prezentować produkty i usługi.
Witamy w drugim wydaniu wrześniowego newslettera z cyklu "CX Czwartek"! 🍂 Wraz z nadejściem jesieni kontynuujemy naszą podróż po świecie innowacji produktowych. Tym razem przygotowaliśmy dla Was zestaw artykułów, które zagłębiają się w tworzenie efektywnego planu zarządzania treściami, najlepsze praktyki związane z onboardingiem użytkowników i anticipatory design – czyli projektowanie, które minimalizuje liczbę wyborów i upraszcza procesy dla użytkownika.
Witamy w pierwszym wydaniu wrześniowego newslettera z cyklu "CX Czwartek"! 🎒✏️ Dzieci i młodzież wracają do szkoły po wakacyjnej przerwie, a my zapraszamy Was do odkrycia świeżych treści z tematyki szeroko zorientowanej na produkt.
W dzisiejszym wydaniu newslettera towarzyszącemu Wielkiemu Dniu Pszczół przygotowaliśmy dla Was zestawienie artykułów, w których przeczytacie o projektowaniu neuroinkluzywnym, pasku wyszukiwania na urządzeniach mobilnych i mapowaniu podróży użytkownika.