We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.
You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Dominicans give away gifts and rods using the Facebook app.
On the evening of December 8, the Webstars - the prestigious awards of the interactive industry - took place. The competition awards prizes to the best websites in 27 categories. Winning sites receive the Webstar Academy Awards - selected by a panel of 300 industry experts and Webstar Boarding Schools - where the winners are selected by internet users.
Ideacto consulting agency carried out a comprehensive modernization of the online store Dekoria.pl.
The Polish Agency for Enterprise Development (PARP) and the Ideacto agency are preparing a comprehensive catalogue of e-businesses, which were created as a result of co-financing under actions 8.1 and 8.2 of the POIG.
A new edition of the Forest Tourist Guide has appeared on the network. In the new version, not only the address has changed, but also its concept and graphics have been completely changed.
The consulting agency Ideacto has published a document with a detailed description of the utility research tools used in the company.
The consulting agency Ideacto conducted dedicated usability trainings for Blue Media.
The consulting agency Ideacto has created an offer to improve usability for small and medium-sized online stores.
The consulting agency Ideacto introduces social media activities to the offer.The agency has so far focused on usability research, interaction design and web strategies. As a result of a significant expansion of the portfolio of implemented projects, new needs arose in terms of traffic generation and visibility on the Internet. Today, Ideacto offers its customers comprehensive design, improvement and implementation of interactive projects.
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
W dzisiejszym CX Czwartku przyglądamy się temu, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze oczekiwania – od personalizacji po proaktywne wsparcie. Zastanawiamy się także nad tym, czy AI powinno naśladować ludzkie emocje oraz jakie błędy popełniane są przy projektowaniu rozwijanych menu.
W dzisiejszym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się kluczowym aspektom UX w e-commerce i ochronie zdrowia, a także polecamy wartościowe źródła wiedzy dla product managerów. Zaczynamy od analizy stron produktowych – badania Baymard Institute pokazują, że większość z nich nadal wymaga poprawy. Następnie przyglądamy się trendom w cyfrowej opiece zdrowotnej oraz najlepszym praktykom UX dla aplikacji medycznych. Na koniec polecamy książki i podcasty, które pomogą rozwijać kompetencje w product management.
Witamy w pierwszym wydaniu newslettera w 2025 roku! 🎉 Kontynuujemy dzielenie się z Wami inspiracjami i wiedzą, które pomogą Wam tworzyć jeszcze lepsze doświadczenia użytkowników.