Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Witamy w pierwszym listopadowym wydaniu newslettera 🍂 Zmieniające się trendy przyciągają nowych użytkowników, a my mamy dla Was porcję świeżych inspiracji i wiedzy. W dzisiejszym newsletterze znajdziecie artykuły o projektowaniu dla pokolenia Z, kluczowych umiejętnościach, jakie powinien mieć zespół UX oraz na koniec podrzucamy słownik pojęć związanych z zarządzaniem produktem i UX.
Witamy w kolejnym wydaniu newslettera "CX Czwartek"! Chcecie dowiedzieć się, jak zaprojektować produkty, które same podpowiedzą użytkownikom najlepsze rozwiązania? W dzisiejszym wpisie podpowiadamy również, jak umożliwić użytkownikom łatwe podejmowanie decyzji oraz jak dostosować strategie projektowe do zmieniających się oczekiwań klientów.
Witamy w wydaniu październikowym newslettera "CX Czwartek"! 🍂 Jesień to czas nowych początków, a my mamy dla Was świeże i inspirujące treści, które pomogą Wam lepiej zrozumieć, jak skutecznie prezentować produkty i usługi.
Witamy w drugim wydaniu wrześniowego newslettera z cyklu "CX Czwartek"! 🍂 Wraz z nadejściem jesieni kontynuujemy naszą podróż po świecie innowacji produktowych. Tym razem przygotowaliśmy dla Was zestaw artykułów, które zagłębiają się w tworzenie efektywnego planu zarządzania treściami, najlepsze praktyki związane z onboardingiem użytkowników i anticipatory design – czyli projektowanie, które minimalizuje liczbę wyborów i upraszcza procesy dla użytkownika.
Witamy w pierwszym wydaniu wrześniowego newslettera z cyklu "CX Czwartek"! 🎒✏️ Dzieci i młodzież wracają do szkoły po wakacyjnej przerwie, a my zapraszamy Was do odkrycia świeżych treści z tematyki szeroko zorientowanej na produkt.
W dzisiejszym wydaniu newslettera towarzyszącemu Wielkiemu Dniu Pszczół przygotowaliśmy dla Was zestawienie artykułów, w których przeczytacie o projektowaniu neuroinkluzywnym, pasku wyszukiwania na urządzeniach mobilnych i mapowaniu podróży użytkownika.
Dzień dobry lub dobry wieczór, dla tych z Was, którzy nie mieli okazji zapoznać się poprzednim wydaniem newslettera, przypominamy, że rozpoczęliśmy nowy rozdział i UX Czwartek to od niedawna CX Czwartek. Poszerzamy tematykę publikacji o kwestie produktowe i skupiamy się na prezentowaniu treści szeroko zorientowanych na produkt.
Rozpoczynamy nowy rozdział naszego newslettera. Od 2018 roku pisaliśmy w UX Czwartku o… szeroko rozumianej tematyce UX-owej. Od dziś UX Czwartek jest CX Czwartkiem.
W dzisiejszym wydaniu newslettera skupiamy się na projektowaniu doświadczeń użytkowników na urządzeniach mobilnych, metrykach UX i nawigacji.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Projektowanie według czynników PET, czyli Persuasion, Emotion i Trust, skupia się wokół elementów, które wpływają na interakcje z użytkownikami w taki sposób, aby doprowadzić ich do pożądanej akcji. W wypadku branży e-commerce tą akcją definiowaną jako sukces, będzie doprowadzenie do zakupu, wzrost konwersji i powracający klienci. Z artykułu dowiesz się, o jakie elementy należy zadbać, aby doprowadzić użytkowników do podjęcia decyzji o zakupie.
Dziś Międzynarodowy Dzień UFO, ale nie mamy tekstów dla fanów historii nie z tej ziemi. Zapraszamy za to na zestawienie tekstów o wychodzeniu naprzeciw potrzebom użytkowników, przygotowaniu angażujących webinarów, próbkach w testach porównawczych oraz prostym sposobie na zbadanie kwestii dostępności interfejsu.
Wracamy po nieco dłuższej przerwie prosto na Międzynarodowy Dzień Sushi. Z tej okazji poczytajcie o lokalizacji stron na potrzeby mieszkańców Azji, związkach UX z systemami AV oraz regułach, które warto stosować podczas procesu projektowania. Na koniec wpis z serii opowieści o pracy UX designera.
Architektura informacji polega na budowaniu struktury treści, jej organizowaniu, odpowiednim etykietowaniu i umieszczeniu w adekwatnym kontekście. Jako projektanci UX, zwracamy na nią szczególną uwagę i podczas audytów UX poświęcamy dużo czasu na jej analizę. To kluczowy aspekt, który decyduje o użyteczności strony i o tym, czy użytkownik odnajdzie w sklepie interesujące go treści czy produkty.
Rynek IT w Polsce jest obecnie wart ponad 6 mld dolarów i rośnie ok. 6% rocznie. Taki wzrost niesie ze sobą znaczną konkurencyjność branży więc o sukcesie poszczególnych firm decyduje w większości umiejętność znalezienia odpowiednich przewag biznesowych. W tym tekście postaram się przedstawić jedną z metod osiągnięcia takiej przewagi – jest nią narzędzie warsztatowe, znane jako discovery session.
Zapewne nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego jak wiele osób z zaburzeniami wzroku, słuchu, ruchu czy funkcji poznawczych może korzystać z Twojej strony. Z danych statystycznych wynika, że w Polsce liczba osób niepełnosprawnych wynosi około 4,7 mln, czyli 12,2% ludności! Badanie przeprowadzone pod koniec 2014 r. pokazuje, że 42% osób jest umiarkowanie niepełnosprawnych, 28% znacznie niepełnosprawnych a 25% posiada orzeczenie o lekkim stopniu niepełnosprawności. Duży odsetek ludzi na świecie ma także różnego typu zaburzenia związane ze ślepotą kolorów. Cierpi na nią średnio 1 na 12 mężczyzn i 1 na 200 kobiet.