Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Przyszedł czas na kolejny UX Czwartek, zatem chwytajcie kubek kawy lub herbaty w dłoń i sprawdźcie, co znaleźliśmy dla Was w dzisiejszym zestawieniu.
Z obrazka spogląda na Was leniwiec, znany ze swojej wyjątkowej powolności. Po drzewach porusza się z prędkością od 0,24 do 0,48 kilometra na godzinę. To ekstremalne tempo spowodowane jest m.in. ich potrzebą oszczędzania energii. My również rekomendujemy, abyście oszczędzali swoją energię i czytali dzisiejszy newsletter powoli i uważnie!
Zanim przejdziemy do zagłębiania się w dzisiejsze artykuły, mamy dla Was kilka ciekawostek o ośmiornicach, o których mogliście nie mieć pojęcia! Mają błękitną krew, trzy serca, potrafią w sekundę się zamaskować a dwie trzecie z ich 500 miliona neuronów znajduje się w mackach. Przytaczamy Wam te ciekawostki z okazji World Octopus Day, czyli Światowego Dnia Ośmiornicy, który przypadał na 8 października.Mamy nadzieję, że dzisiejsze teksty dostarczą Wam równie ciekawych nowinek ze świata UX!
Nadzwyczaj ciepłe dni odwracają uwagę od faktu, że mamy już jesień. Tak samo mocno jak zachęcamy Was do spędzania czasu na świeżym powietrzu, czerpania z pięknej pogody i spacerów, tak bardzo polecamy również dzisiejsze wydanie UX Czwartku.
W pierwszy wrześniowy UX Czwartek witamy się z Wami malowniczym krajobrazem górskich szczytów i niebieskim niebem. Równie oszałamiające, co te widoki, są artykuły i treści, które dla Was dzisiaj zebraliśmy – zapraszamy do lektury!
Pomimo końcówki sierpnia lato nadal w pełnej krasie! W powietrzu już powoli unosi się delikatny zapach nadchodzącej jesieni, ale świadomie odpychamy jeszcze tę zapowiedź złotych liści i chłodniejszych dni i zapraszamy na kolejny UX Czwartek. Zebraliśmy dla Was szereg fascynujących artykułów oraz nowości z branży gotowych do przejrzenia i być może inspirujących do dalszych odkryć.
Witamy sierpień a wraz z nim najnowszy wpis z naszej czwartkowej serii poświęconej przeglądowi nowości ze świata UX.Kubek herbaty w dłoń i życzymy udanej lektury!
Kolejny czwartkowy i letni dzień a wraz z nim najnowszy wpis z serii UX Czwartek. Nie marnując czasu na zbędny wstęp i nie chcąc przegapić słonecznego popołudnia – zapraszamy do przejrzenia dzisiejszego zestawienia artykułów i nowinek z branży!
Lato! Radość, energia, długie dni, słońce wysoko na niebie, ciepłe wieczory. Czas relaksu, zabawy, ale też letnich koncertów i festiwali. Balansując między pracą i odpoczynkiem, znaleźliśmy kilka tekstów, które być może umilą Wam drugą połowę lipca.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
W tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketng Awards Szpalty Roku 2015, kreatywna agencja eCommerce Ideacto uzyskała nagrodę i wyróżnienie za swoje projekty "Sprytny Albert"oraz „Biblia Jakości Ideacto". Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 28 maja 2015r. podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Kamienica.
Znamy już finalistów konkursu Power of Content Marketing Awards 2015 – Szpalty Roku. Jest to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe, oceniając pojedyncze narzędzia jakimi są media customowe, jak i całościową strategię komunikacji.
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto zaprojektowała i wdrożyła strefę produktów Samsung Polska w sklepie online RTV EURO AGD. Shop in Shop (SiS) ma wspierać użytkowników euro.com.pl w wyborze i zakupie odpowiedniego sprzętu lidera na rynku urządzeń mobilnych.
132 projekty, 120 badań z użytkownikami, 365% wzrostu w zyskach – to tylko niektóre statystyki podsumowujące rok 2014 w kreatywnej agencji eCommerce Ideacto.
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto udostępnia w Internecie Biblię Jakości. Pod nazwą publikacji kryją się checklisty – know-how agencji w zarządzaniu projektami internetowymi.
Na przełomie grudnia i listopada 2014 roku, kreatywna Agencja eCommerce Ideacto wdrożyła nowy serwis internetowy w domenie Jean Louis David – usługi kosmetyczne. Klient dotychczas kojarzony był jedynie z usługami fryzjerskimi. Nowa strona ma za zadanie promować ofertę komplementarną, jaką są usługi kosmetyczne. W internetowym portfolio Jean Louis David (Provalliance Polska) możemy obecnie znaleźć takie strony jak: