Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w pierwszym artykule poświęconym UX Basics. Zatapiamy się w treściach i funkcjonalnościach wspierając się dwoma podstawowymi technikami. Pozwól, że opowiemy o tym procesie z naszej perspektywy.
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.[FM_form id=”1″]
Valentin Radu, założyciel i CEO Omniconvert, w kompleksowy sposób opisuje, jak zadbać o dostarczenie klientom powodów, by wracali do naszego e-commerce’u.
Do tego Uizard – aplikacja dla projektantów pozwalająca na ekspresowe przerabianie analogowych szkiców na wersje cyfrowe, a na deser the best of design z wystąpień podczas TED, czyli selekcja ekipy InVision. Niech to będzie dla Was naprawdę dobrze zaprojektowane 12 miesięcy!
Dziś mamy dla Was solidną porcję eksperckich porad, które z pewnością przydadzą się podczas projektowania, ale także w bezpośredniej współpracy z klientami. Do tego nowe narzędzie od Microsoftu i rzut oka na zmiany, jakie dla swoich użytkowników szykuje ekipa spod znaku zielonej sowy.
A może i Wy chcielibyście się z nami podzielić nowinkami lub ciekawostkami ze świata UX i e-commerce? Swoje propozycje możecie wysyłać na adres: newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je naszym czytelnikom w kolejnych UX Czwartkach!Do poczytania![FM_form id=”1″]
Badania UX kojarzyć się mogą głównie z badaniem użyteczności. Jednak pojęcie to zawiera w sobie o wiele więcej treści. Badania użytkowników dzielimy ze względu na metody na jakościowe oraz ilościowe. Mogą dotyczyć one prac nad obecnym już na rynku produktem i jego udoskonaleniem lub też przeprowadzane są zanim jeszcze produkt powstanie. Są takie, które swoim procesem przypominają podejście “lean”, czyli bardzo rozbudowany proces, a są też takie, które zamknąć można w trakcie kilku sesji. Wniosek z tego taki, że badań i podejść do nich jest tak wiele, jak wiele pomysłów na ich realizację, pod warunkiem poprawności metodologicznej. Te najbardziej popularne i najczęściej wykorzystywane w UX mają jednak przede wszystkim jasno określoną metodologię, co przekłada się na wystandaryzowany proces.
Zanim przejdziemy do opisywania praktyk UX, dzielimy się z Wami podstawowymi zwrotami, które regularnie występują w artykułach i komunikacji z branżą UX, a które nie zawsze są oczywiste dla osób z zewnątrz.
Pamiętasz nas ostatni wpis o 4 rodzajach błędów poznawczych, które najprawdopodobniej popełniasz w pracy UX? Kolejna dobra wiadomość jest taka, że większość błędów ma swoją ciemną i jasną stronę. Wystarczy tylko odpowiednio je wykorzystać w trakcie projektowania. I tak gdy użytkownik:
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Lasy Państwowe nawiązały współpracę z agencją Ideacto specjalizującą się w usability oraz strategiach internetowych. Ideacto będzie odpowiedzialne za odświeżenie strony głównej serwisu internetowego oraz pomoc przy tworzeniu wizerunku Lasów w Sieci.
Agencja Ideacto rozpoczęła projekt optymalizacji serwisu na portalu Money.pl.Założeniem projektu jest umocnienie pozycji Money.pl jako lidera wśród serwisów branżowych w kategorii biznes/finanse/prawo.
Dla firmy Lege Artis stworzona zostanie strategia internetowa społecznościowego serwisu wertykalnego.
Pod koniec października wystartowała agencja konsultingowa Ideacto.
Doświadczenie użytkownika, czyli UX (ang. User Experience) do dostosowanie produktówcyfrowych do potrzeb i oczekiwań użytkowników. Dotyczy zarówno obsługi i struktury stronywww lub aplikacji mobilnej, a także jej treści. Dopasowanie do usera odpowiedniegoprzekazu to domena UX writingu. Czym dokładnie jest i dlaczego jest tak potrzebny?
Projektowanie User Experience to kluczowy element tworzenia stroninternetowych oraz aplikacji mobilnych. Spełnianie potrzeb i oczekiwańklientów zwiększa ich zadowolenie z produktu cyfrowego oraz pozwalazatrzymać konsumentów z marką na dłużej. Wprowadzanie innowacyjnychrozwiązań, które nieustannie pojawiają się na rynku, pozwala tworzyć corazlepsze strony i aplikacje. Jakie są najważniejsze trendy UX 2023 i jak jewykorzystać?