Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
Na początku czerwca 2015r. uruchomiona została nowa odsłona serwisu Congee.pl – jednego z największych dostawców artykułów dekoracyjnych i akcesoriów imprezowych. Kreatywna agencja eCommerce Ideacto jest autorem projektu funkcjonalnego i graficznego sklepu.
Na początku czerwca 2015r. swoją premierę miała nowa edukacyjna platforma internetowa stworzona dla MACMILLAN POLSKA – części Grupy MACMILLAN, jednej z największych grup wydawniczych na świecie. Za projekt funkcjonalny, graficzny oraz wdrożenie odpowiedzialna była kreatywna agencja eCommerce Ideacto.
W tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketng Awards Szpalty Roku 2015, kreatywna agencja eCommerce Ideacto uzyskała nagrodę i wyróżnienie za swoje projekty "Sprytny Albert"oraz „Biblia Jakości Ideacto". Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 28 maja 2015r. podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Kamienica.
Znamy już finalistów konkursu Power of Content Marketing Awards 2015 – Szpalty Roku. Jest to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe, oceniając pojedyncze narzędzia jakimi są media customowe, jak i całościową strategię komunikacji.
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto zaprojektowała i wdrożyła strefę produktów Samsung Polska w sklepie online RTV EURO AGD. Shop in Shop (SiS) ma wspierać użytkowników euro.com.pl w wyborze i zakupie odpowiedniego sprzętu lidera na rynku urządzeń mobilnych.
132 projekty, 120 badań z użytkownikami, 365% wzrostu w zyskach – to tylko niektóre statystyki podsumowujące rok 2014 w kreatywnej agencji eCommerce Ideacto.
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto udostępnia w Internecie Biblię Jakości. Pod nazwą publikacji kryją się checklisty – know-how agencji w zarządzaniu projektami internetowymi.
Na przełomie grudnia i listopada 2014 roku, kreatywna Agencja eCommerce Ideacto wdrożyła nowy serwis internetowy w domenie Jean Louis David – usługi kosmetyczne. Klient dotychczas kojarzony był jedynie z usługami fryzjerskimi. Nowa strona ma za zadanie promować ofertę komplementarną, jaką są usługi kosmetyczne. W internetowym portfolio Jean Louis David (Provalliance Polska) możemy obecnie znaleźć takie strony jak:
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto została nagrodzona w jubileuszowej X edycji Konkursu Webstar Festiwal. Agencja otrzymała nagrodę w kategorii "Webstar Creative: Kampania internetowa" za akcję "Jesień z Albertem i kartą kredytową ING".
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Badania UX kojarzyć się mogą głównie z badaniem użyteczności. Jednak pojęcie to zawiera w sobie o wiele więcej treści. Badania użytkowników dzielimy ze względu na metody na jakościowe oraz ilościowe. Mogą dotyczyć one prac nad obecnym już na rynku produktem i jego udoskonaleniem lub też przeprowadzane są zanim jeszcze produkt powstanie. Są takie, które swoim procesem przypominają podejście “lean”, czyli bardzo rozbudowany proces, a są też takie, które zamknąć można w trakcie kilku sesji. Wniosek z tego taki, że badań i podejść do nich jest tak wiele, jak wiele pomysłów na ich realizację, pod warunkiem poprawności metodologicznej. Te najbardziej popularne i najczęściej wykorzystywane w UX mają jednak przede wszystkim jasno określoną metodologię, co przekłada się na wystandaryzowany proces.
Zanim przejdziemy do opisywania praktyk UX, dzielimy się z Wami podstawowymi zwrotami, które regularnie występują w artykułach i komunikacji z branżą UX, a które nie zawsze są oczywiste dla osób z zewnątrz.
Pamiętasz nas ostatni wpis o 4 rodzajach błędów poznawczych, które najprawdopodobniej popełniasz w pracy UX? Kolejna dobra wiadomość jest taka, że większość błędów ma swoją ciemną i jasną stronę. Wystarczy tylko odpowiednio je wykorzystać w trakcie projektowania. I tak gdy użytkownik:
Jeżeli jesteś, tak jak my, nastawiony na bycie najlepszą wersją UXowca, to musisz wiedzieć, że na samych staraniach się nie kończy! Każdy z nas, zarówno w życiu prywatnym, jak i profesjonalnym, ulega tzw. pułapkom myślenia. Inaczej, bardziej fachowo mówiąc, są to błędy poznawcze, czyli sposoby nieracjonalnego spostrzegania rzeczywistości, które odbiegają, często znacząco, od prawdy.
Skąd czerpiemy informacje potrzebne do stworzenia w pełni spersonalizowanych doświadczeń? Poniżej przedstawiamy trzy rodzaje źródeł, z których czerpiemy, potrzebne w procesie personalizacji, informacje na temat naszych odbiorców.
Zwykło się mówić, że pewnych rzeczy nie można kupić, ale serwis eBay widział już wiele towarów nie do kupienia, dlatego twórców portalu chyba nic już nie zaskoczy. Czasem najdziwniejsze pomysły na biznes okazują się być najbardziej trafionymi, a czasem nie – w sieci znajdziemy je wszystkie, wymieszane ze sobą i bez podziału na kategorie. W końcu, czego nie ma w Internecie, tego nie ma na świecie. Wybraliśmy dla Was subiektywną listę najdziwniejszych przedmiotów sprzedawanych poprzez eBay.