Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Agencja Ideacto rozpoczęła współpracę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach realizacji projektu dostarczania treści redakcyjnych dla portalu „Wspieramy e-biznes” znajdującego się pod adresem www.web.gov.pl
Konkurs i Plebiscyt „Świeć się na święta z ENERGĄ” zdobył statuetkę Impactora w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku 2011. To już drugie wyróżnienie – taka sama nagroda została przyznana „Świeć Się” w zeszłym roku. Organizatorami projektu są ENERGA, Ideacto, Agora, Neuron i PanMedia Western, w tym roku do konsorcjum dołączył również Praktiker.
Już po raz trzeci ruszył ogólnopolski konkurs „Świeć Się z ENERGĄ”. W ramach tegorocznej edycji odbywa się Plebiscyt Miast oraz konkurs fotograficzny w czterech kategoriach. Pomysłodawcą i inicjatorem akcji jest Grupa ENERGA a organizatorem tegorocznej edycji jest agencja Ideacto.
Przedmiotem kampanii był innowacyjny produkt przeciwko odparzeniom pieluszkowym u niemowląt – Krem na Pupę Balneum Baby Basic z dodatkiem cynku, który osusza skórę, tworząc skuteczną, ale przepuszczalną warstwę ochronną, oraz pantenolu, który pomaga łagodzić podrażnienia oraz wspomaga gojenie ran. Celem kampanii był launch produktu oraz zbudowanie jego wizerunku jako uniwersalnego produktu o podwójnym działaniu, przy dodatkowym poszerzeniu świadomości marki Balneum.
Agencja interaktywna Ideacto przeprowadziła badania użyteczności trzech popularnych platform sklepowych.
Ruszyła wakacyjna kampania promocyjna Lasów Państwowych „Zrelasuj się”. Pod tym hasłem kryje się szereg działań mających uświadomić zagrożenia wynikające z codziennego stresu oraz wskazać na las jako na najlepsze „centrum dla skołatanych nerwów”. Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada wrocławska agencja interaktywna Ideacto.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prezentuje ponad dwadzieścia wyróżniających się projektów działających w obszarze e-usług (działanie 8.1 PO IG) i technologii B2B (działanie 8.2 PO IG). E-book powstał przy współpracy z ekspertami z firmy Ideacto i jest dostępny na stronie www.web.gov.pl.
Anna Dereszowska została ambasadorem linii dermokosmetyków do pielęgnacji skóry dziecka Balneum Baby Basic, produkowanych przez koncern Almirall, dla którego agencja interaktywna Ideacto prowadzi serwis PielegnacjaDziecka.pl oraz komunikację na platformie Facebook związaną z tematyką serwisu.
Konkurs „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” został laureatem nagrody Impactor 2010. Akcja zwyciężyła w kategorii Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2010. Za projektem stoi konsorcjum złożone z firm: ENERGA, Agora, PanMedia Western, Neuron, Ideacto.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Value Proposition to jeden z najważniejszych elementów sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Określa on czynniki, które łączą ofertę marki z klientami oraz to, co wyróżnia firmę na tle konkurencji. Nie są to tylko usługi lub produkty, które trafiają do konsumentów. To również komponenty pomagające rozwiązać powstające problemy, w którymi nie potrafią poradzić sobie konkurencji. Dzięki temu klient może wybrać właśnie Ciebie.
Dobra wiadomość dla osób, którym przejadły się “zwykłe” mrożone gałki i rożki – dzisiaj świętujemy Dzień Ciasta Lodowego. Nad talerzykiem chłodzących słodkości wyszperaliśmy teksty zachęcające do refleksji nad prywatnością w sieci, dostępnością animowanych treści oraz podejściem do rozszerzania funkcjonalności w projektach aplikacji. Są też przykłady błędów: tych w interfejsach, ale też życiowych, wynikających z ignorowania znaków ostrzegawczych podczas starania się o pracę w projekcie. Życzymy miłego pałaszowania, a sami biegniemy po dokładkę.
W Międzynarodowym Dniu Pantery Mglistej będziemy przekonywać, że nie taki kot straszny, jak go malują, ani dane mgliste, jeśli są dobrze zwizualizowane. W zestawieniu znajdziecie też teksty o korelacji subiektywizmu ludzi i stronniczości AI, sposobach zapanowania nad strachem przed prezentacją wyników swojej pracy oraz ustalaniu priorytetów podczas wyznaczania customer value. Do kompletu dodajemy kolejną porcję inspiracji dla projektantów interfejsów.
Doświadczenie klienta, czyli Customer Experience, oznacza postrzeganie marki przez użytkowników, na podstawie interakcji, których doświadczyli z firmą. W obszarze eCommerce doświadczenie to może zarówno zbudować, jak i całkowicie zerwać relację klient-marka. Audyt CX jest więc niezbędny do wyznaczenia mocnych i słabych punktów przedsiębiorstwa, które skłaniają użytkowników do przejścia przez ścieżkę zakupową.
Trudno jednym zdaniem wytłumaczyć, co się dzieje na dzisiejszej grafice – podpowiedź wyjątkowo znajdziecie pod linkiem. Szukając tekstów do dzisiejszego zestawienia również zarzuciliśmy sieci szeroko: przeczytajcie o wzorcach zmieniających swój charakter w zależności od intencji projektanta; przejrzycie metody zbierania danych oparte o heurystyki oraz testy A/B; sprawdźcie najczęstsze grzechy wyszukiwarek w e-commerce. W wolnej chwili zastanówcie się też nad rolą trendów i popularnych źródeł inspiracji w pracy projektanta.
Testowanie partyzanckie to nieformalna i dość szybka metoda testowania różnych pomysłów, otrzymywania informacji zwrotnych, a także wyszukiwania błędów w doświadczeniach użytkowników. Można wykonać je praktycznie wszędzie – zarówno na ulicy, jak i w kawiarni czy restauracji. Idealną grupą badawczą jest 8-10 osób, których testowanie trwa kilka minut na każdego testowanego. Na czym dokładnie polegają?