Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Agencja konsultingowa Ideacto wprowadza do oferty prowadzenie działań w mediach społecznościowych.Agencja dotychczas skupiała się na badaniu użyteczności, projektowaniu interakcji oraz strategiach internetowych. W wyniku znacznego rozszerzenia portfolio realizowanych projektów pojawiły się nowe potrzeby w zakresie generowania ruchu oraz widoczności w Internecie. Obecnie Ideacto oferuje swoim klientom kompleksowe projektowanie, ulepszanie i realizację projektów interaktywnych.
Agencja konsultingowa Ideacto projektuje serwis dla zakochanych.
Jak lepiej wykorzystać każdą złotówkę wydaną na marketing w eCommerce? Optymalizować koszyk! Agencja Ideacto oraz Eyetracking.pl przygotowały raport z badania procesu zakupowego w sklepach internetowych.
Celem współpracy jest zaprojektowanie systemu intranetowego dla pracowników P.P. „Porty Lotnicze”. Projekt będzie realizowany zgodnie z zasadami Projektowania Zorientowanego na Użytkownika (ang. User Centered Design).
Lasy Państwowe nawiązały współpracę z agencją Ideacto specjalizującą się w usability oraz strategiach internetowych. Ideacto będzie odpowiedzialne za odświeżenie strony głównej serwisu internetowego oraz pomoc przy tworzeniu wizerunku Lasów w Sieci.
Agencja Ideacto rozpoczęła projekt optymalizacji serwisu na portalu Money.pl.Założeniem projektu jest umocnienie pozycji Money.pl jako lidera wśród serwisów branżowych w kategorii biznes/finanse/prawo.
Dla firmy Lege Artis stworzona zostanie strategia internetowa społecznościowego serwisu wertykalnego.
Pod koniec października wystartowała agencja konsultingowa Ideacto.
Doświadczenie użytkownika, czyli UX (ang. User Experience) do dostosowanie produktówcyfrowych do potrzeb i oczekiwań użytkowników. Dotyczy zarówno obsługi i struktury stronywww lub aplikacji mobilnej, a także jej treści. Dopasowanie do usera odpowiedniegoprzekazu to domena UX writingu. Czym dokładnie jest i dlaczego jest tak potrzebny?
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Witamy w drugim wydaniu wrześniowego newslettera z cyklu "CX Czwartek"! 🍂 Wraz z nadejściem jesieni kontynuujemy naszą podróż po świecie innowacji produktowych. Tym razem przygotowaliśmy dla Was zestaw artykułów, które zagłębiają się w tworzenie efektywnego planu zarządzania treściami, najlepsze praktyki związane z onboardingiem użytkowników i anticipatory design – czyli projektowanie, które minimalizuje liczbę wyborów i upraszcza procesy dla użytkownika.
Witamy w pierwszym wydaniu wrześniowego newslettera z cyklu "CX Czwartek"! 🎒✏️ Dzieci i młodzież wracają do szkoły po wakacyjnej przerwie, a my zapraszamy Was do odkrycia świeżych treści z tematyki szeroko zorientowanej na produkt.
W dzisiejszym wydaniu newslettera towarzyszącemu Wielkiemu Dniu Pszczół przygotowaliśmy dla Was zestawienie artykułów, w których przeczytacie o projektowaniu neuroinkluzywnym, pasku wyszukiwania na urządzeniach mobilnych i mapowaniu podróży użytkownika.
Dzień dobry lub dobry wieczór, dla tych z Was, którzy nie mieli okazji zapoznać się poprzednim wydaniem newslettera, przypominamy, że rozpoczęliśmy nowy rozdział i UX Czwartek to od niedawna CX Czwartek. Poszerzamy tematykę publikacji o kwestie produktowe i skupiamy się na prezentowaniu treści szeroko zorientowanych na produkt.
Rozpoczynamy nowy rozdział naszego newslettera. Od 2018 roku pisaliśmy w UX Czwartku o… szeroko rozumianej tematyce UX-owej. Od dziś UX Czwartek jest CX Czwartkiem.
W dzisiejszym wydaniu newslettera skupiamy się na projektowaniu doświadczeń użytkowników na urządzeniach mobilnych, metrykach UX i nawigacji.