We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.
You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
Tym razem wchodzimy w świat designu z energią godną samego Tesli – bo dobre projektowanie to nie magia, tylko dobrze przewodząca logika.
Dzień dobry lub dobry wieczór, dla tych z Was, którzy nie mieli okazji zapoznać się poprzednim wydaniem newslettera, przypominamy, że rozpoczęliśmy nowy rozdział i UX Czwartek to od niedawna CX Czwartek. Poszerzamy tematykę publikacji o kwestie produktowe i skupiamy się na prezentowaniu treści szeroko zorientowanych na produkt.
Rozpoczynamy nowy rozdział naszego newslettera. Od 2018 roku pisaliśmy w UX Czwartku o… szeroko rozumianej tematyce UX-owej. Od dziś UX Czwartek jest CX Czwartkiem.
W dzisiejszym wydaniu newslettera skupiamy się na projektowaniu doświadczeń użytkowników na urządzeniach mobilnych, metrykach UX i nawigacji.
Gdybyśmy mieli podsumować jednym słowem dzisiejsze zestawienie tekstów o UX, byłaby to empatia. Zrozumienie modeli mentalnych użytkownika i potrzeb interesariuszy to istotne aspekty udanego procesu projektowego. Zebraliśmy dla Was dzisiaj artykuły o tym, dlaczego warto badać oraz jak przedstawiać wyniki, żeby zachęcić osoby zainteresowane do wprowadzenia sugerowanych zmian w produkcie. Ponadto, przyglądamy się trochę teorii kolorów i zasadom psychologii, które mają zastosowanie w tworzeniu UX aplikacji finansowych.
Kalendarz świąt niecodziennych i tych mniej popularnych podpowiada nam, że dziś Światowy Dzień Żółwia. Ciekawostka: te jedne z najstarszych zwierząt na ziemi mają doskonały wzrok! Potrafią widzieć kolory, a nawet dostrzegać obiekty pod wodą. A co słychać w świecie UX?
Maj rozgościł się na dobre, a wraz z nim nadeszła najlepsza pora roku, czyli pora kwitnienia bzu, a przy okazji pierwszy majowy UX Czwartek - zapraszamy do lektury!
Jeśli jeszcze tego nie wiedzieliście, 25 kwietnia ustalony jest jako Międzynarodowy Dzień Pingwina. Święto to ustanowiono w latach 70. na spotkaniu Komitetu Konsultacyjnego ds. Antarktydy, a dzień taki jaki dziś ma stanowić okazję do zwrócenia uwagi na zagrożenia, z jakimi borykają się pingwiny, takie jak zanieczyszczenie oceanów, zmiany klimatu i nadmierne połowy.
W przeddzień dnia czekolady - nowy UX Czwartek na osłodę wieczoru 🍫 A w dzisiejszym zestawieniu krótko i na temat - błędy w tworzeniu map podróży użytkownika, breakpointy i narzędzia CRO.
Zanim wszyscy udamy się na świąteczno-weekendowy odpoczynek - do przeczytania kolejna czwartkowa selekcja artykułów z branży 😊
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
Creative eCommerce Agency IDEACTO can boast another realization for the fashion industry. This time, an online store was created for the clothing brand Si-Mi, characterized by unconventional clothes sewn from the highest quality fabrics.
At the beginning of June 2015, a new version of Congee.pl was launched — one of the largest suppliers of decorative items and party accessories. Creative eCommerce agency Ideacto is the author of the functional and graphic design of the store.
At the beginning of June 2015, a new educational online platform was launched for MACMILLAN POLSKA — part of the MACMILLAN Group, one of the largest publishing groups in the world. Creative eCommerce agency Ideacto was responsible for the functional, graphic design and implementation.
In this year's edition of the Power of Content Marketing Awards Szpalty of the Year 2015, creative eCommerce agency Ideacto won an award and distinction for its projects “Clever Albert"and “Ideacto Quality Bible”. The decision of the competition took place on May 28, 2015 during the gala gala at the Kamienica Theatre in Warsaw.
We already know the finalists of the Power of Content Marketing Awards 2015 — Szpalty of the Year. It is the only competition in Poland that distinguishes the best content marketing projects, evaluating individual tools such as custom media, as well as the overall communication strategy.
Creative eCommerce agency Ideacto designed and implemented the Samsung Polska product zone in the RTV EURO AGD online store. Shop in Shop (SiS) aims to support euro.com.pl users in choosing and purchasing the right equipment of the leader in the mobile device market.