Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
Na początku czerwca 2015r. uruchomiona została nowa odsłona serwisu Congee.pl – jednego z największych dostawców artykułów dekoracyjnych i akcesoriów imprezowych. Kreatywna agencja eCommerce Ideacto jest autorem projektu funkcjonalnego i graficznego sklepu.
Na początku czerwca 2015r. swoją premierę miała nowa edukacyjna platforma internetowa stworzona dla MACMILLAN POLSKA – części Grupy MACMILLAN, jednej z największych grup wydawniczych na świecie. Za projekt funkcjonalny, graficzny oraz wdrożenie odpowiedzialna była kreatywna agencja eCommerce Ideacto.
W tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketng Awards Szpalty Roku 2015, kreatywna agencja eCommerce Ideacto uzyskała nagrodę i wyróżnienie za swoje projekty "Sprytny Albert"oraz „Biblia Jakości Ideacto". Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 28 maja 2015r. podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Kamienica.
Znamy już finalistów konkursu Power of Content Marketing Awards 2015 – Szpalty Roku. Jest to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe, oceniając pojedyncze narzędzia jakimi są media customowe, jak i całościową strategię komunikacji.
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto zaprojektowała i wdrożyła strefę produktów Samsung Polska w sklepie online RTV EURO AGD. Shop in Shop (SiS) ma wspierać użytkowników euro.com.pl w wyborze i zakupie odpowiedniego sprzętu lidera na rynku urządzeń mobilnych.
132 projekty, 120 badań z użytkownikami, 365% wzrostu w zyskach – to tylko niektóre statystyki podsumowujące rok 2014 w kreatywnej agencji eCommerce Ideacto.
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto udostępnia w Internecie Biblię Jakości. Pod nazwą publikacji kryją się checklisty – know-how agencji w zarządzaniu projektami internetowymi.
Na przełomie grudnia i listopada 2014 roku, kreatywna Agencja eCommerce Ideacto wdrożyła nowy serwis internetowy w domenie Jean Louis David – usługi kosmetyczne. Klient dotychczas kojarzony był jedynie z usługami fryzjerskimi. Nowa strona ma za zadanie promować ofertę komplementarną, jaką są usługi kosmetyczne. W internetowym portfolio Jean Louis David (Provalliance Polska) możemy obecnie znaleźć takie strony jak:
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto została nagrodzona w jubileuszowej X edycji Konkursu Webstar Festiwal. Agencja otrzymała nagrodę w kategorii "Webstar Creative: Kampania internetowa" za akcję "Jesień z Albertem i kartą kredytową ING".
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
O realizacji projektów przedsiębiorstw decyduje wiele czynników i osób, m.in. interesariusze. Dobrze jest przecież wiedzieć kto pracuje przy danym projekcie, jaki ma na niego wpływ i czy może pomóc w osiągnięciu sukcesu. Kim dokładnie są interesariusze i jaka jest ich rola w przedsięwzięciach, które prowadzi organizacja?
Jedną z największych zagwozdek producentów aplikacji i urządzeń jest zaprojektowanie łatwych w obsłudze rozwiązań, z których każdy będzie mógł skorzystać w wygodny sposób. Jak przedstawiać użytkownikom informacje i jak prowadzić ich przez kolejne etapy działania? Czym jest interfejs i jak optymalnie go zaprojektować?
W ilustracji do dzisiejszego zestawienia skleiły nam się dwa święta – zapraszamy do zgadywanki, ale przede wszystkim do przejrzenia wytypowanych dziś tekstów. Są wśród nich wskazówki dla specjalistów projektujących interfejsy, porady dla prowadzących warsztaty i testy użyteczności oraz sposoby na ocenę efektów zmian w projekcie UI. Polecamy też trzy spojrzenia na projektowanie UX na potrzeby rzeczywistości rozszerzonej oraz esej podejmujący temat równowagi między światem realnym i wirtualnym.
Na początku lat 90. Jakob Nielsen i Ralf Molich opracowali i przedstawili 10 zasad dotyczących rozwiązywania problemów z użytecznością serwisów internetowych pod kątem User Expierience (UX) oraz User Interface (UI). Pomimo że 10 heurystyk Nielsena początkowo było mocno krytykowanych, to dzisiaj, po upływie trzech dekad stanowią one podstawę pracy oraz przeprowadzania kursów i szkoleń w zakresie użyteczności serwisów.
UX writing coraz częściej pojawia się w dyskusjach o projektowaniu UX. To doskonała technika komunikacji z klientem. Ale czym tak dokładnie jest UX writing? Gdzie i kiedy należy go stosować? Czy przynosi jakiekolwiek korzyści?
Dzisiejsze zestawienie to próba spojrzenia na naszą pracę w szerszej perspektywie. Dlatego śledzimy ewolucję Internetu, podglądamy pracę badaczy UX na drugiej półkuli oraz zerkamy na nadchodzące trendy w projektowaniu. Przy okazji sprawdzamy, czym charakteryzuje się czysty design oraz jak SEO może wpływać na wyszukiwanie głosowe. W Światowym Dniu Rzucaniu Palenia Tytoniu dorzucamy też dodatkowy tekst* z uzależnieniami w tle.