Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
Ideacto powiększa swoje szeregi kreatywne. Do działu graficznego agencji dołączył Paweł Borkowski, znany także jako FRM Kid. Paweł jest absolwentem ASP we Wrocławiu, pracuje jako projektant graficzny, ilustrator, a także zajmuje się tworzeniem wielkoformatowych realizacji malarskich w przestrzeni publicznej.
Ideacto współpracuje z Lasami Państwowymi nad transmisją on-line z gniazda Bielików. Wykorzystywane jest autorskie oprogramowanie Video CMS do zapewnienia płynnej transmisji obrazu.
Agencja Ideacto rozpoczęła współpracę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach realizacji projektu dostarczania treści redakcyjnych dla portalu „Wspieramy e-biznes” znajdującego się pod adresem www.web.gov.pl
Konkurs i Plebiscyt „Świeć się na święta z ENERGĄ” zdobył statuetkę Impactora w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku 2011. To już drugie wyróżnienie – taka sama nagroda została przyznana „Świeć Się” w zeszłym roku. Organizatorami projektu są ENERGA, Ideacto, Agora, Neuron i PanMedia Western, w tym roku do konsorcjum dołączył również Praktiker.
Już po raz trzeci ruszył ogólnopolski konkurs „Świeć Się z ENERGĄ”. W ramach tegorocznej edycji odbywa się Plebiscyt Miast oraz konkurs fotograficzny w czterech kategoriach. Pomysłodawcą i inicjatorem akcji jest Grupa ENERGA a organizatorem tegorocznej edycji jest agencja Ideacto.
Przedmiotem kampanii był innowacyjny produkt przeciwko odparzeniom pieluszkowym u niemowląt – Krem na Pupę Balneum Baby Basic z dodatkiem cynku, który osusza skórę, tworząc skuteczną, ale przepuszczalną warstwę ochronną, oraz pantenolu, który pomaga łagodzić podrażnienia oraz wspomaga gojenie ran. Celem kampanii był launch produktu oraz zbudowanie jego wizerunku jako uniwersalnego produktu o podwójnym działaniu, przy dodatkowym poszerzeniu świadomości marki Balneum.
Agencja interaktywna Ideacto przeprowadziła badania użyteczności trzech popularnych platform sklepowych.
Ruszyła wakacyjna kampania promocyjna Lasów Państwowych „Zrelasuj się”. Pod tym hasłem kryje się szereg działań mających uświadomić zagrożenia wynikające z codziennego stresu oraz wskazać na las jako na najlepsze „centrum dla skołatanych nerwów”. Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada wrocławska agencja interaktywna Ideacto.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prezentuje ponad dwadzieścia wyróżniających się projektów działających w obszarze e-usług (działanie 8.1 PO IG) i technologii B2B (działanie 8.2 PO IG). E-book powstał przy współpracy z ekspertami z firmy Ideacto i jest dostępny na stronie www.web.gov.pl.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Badania UX kojarzyć się mogą głównie z badaniem użyteczności. Jednak pojęcie to zawiera w sobie o wiele więcej treści. Badania użytkowników dzielimy ze względu na metody na jakościowe oraz ilościowe. Mogą dotyczyć one prac nad obecnym już na rynku produktem i jego udoskonaleniem lub też przeprowadzane są zanim jeszcze produkt powstanie. Są takie, które swoim procesem przypominają podejście “lean”, czyli bardzo rozbudowany proces, a są też takie, które zamknąć można w trakcie kilku sesji. Wniosek z tego taki, że badań i podejść do nich jest tak wiele, jak wiele pomysłów na ich realizację, pod warunkiem poprawności metodologicznej. Te najbardziej popularne i najczęściej wykorzystywane w UX mają jednak przede wszystkim jasno określoną metodologię, co przekłada się na wystandaryzowany proces.
Zanim przejdziemy do opisywania praktyk UX, dzielimy się z Wami podstawowymi zwrotami, które regularnie występują w artykułach i komunikacji z branżą UX, a które nie zawsze są oczywiste dla osób z zewnątrz.
Pamiętasz nas ostatni wpis o 4 rodzajach błędów poznawczych, które najprawdopodobniej popełniasz w pracy UX? Kolejna dobra wiadomość jest taka, że większość błędów ma swoją ciemną i jasną stronę. Wystarczy tylko odpowiednio je wykorzystać w trakcie projektowania. I tak gdy użytkownik:
Jeżeli jesteś, tak jak my, nastawiony na bycie najlepszą wersją UXowca, to musisz wiedzieć, że na samych staraniach się nie kończy! Każdy z nas, zarówno w życiu prywatnym, jak i profesjonalnym, ulega tzw. pułapkom myślenia. Inaczej, bardziej fachowo mówiąc, są to błędy poznawcze, czyli sposoby nieracjonalnego spostrzegania rzeczywistości, które odbiegają, często znacząco, od prawdy.
Skąd czerpiemy informacje potrzebne do stworzenia w pełni spersonalizowanych doświadczeń? Poniżej przedstawiamy trzy rodzaje źródeł, z których czerpiemy, potrzebne w procesie personalizacji, informacje na temat naszych odbiorców.
Zwykło się mówić, że pewnych rzeczy nie można kupić, ale serwis eBay widział już wiele towarów nie do kupienia, dlatego twórców portalu chyba nic już nie zaskoczy. Czasem najdziwniejsze pomysły na biznes okazują się być najbardziej trafionymi, a czasem nie – w sieci znajdziemy je wszystkie, wymieszane ze sobą i bez podziału na kategorie. W końcu, czego nie ma w Internecie, tego nie ma na świecie. Wybraliśmy dla Was subiektywną listę najdziwniejszych przedmiotów sprzedawanych poprzez eBay.