Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
Agencja konsultingowa Ideacto przeprowadziła dedykowane szkolenia z usability dla spółki Blue Media.
Agencja konsultingowa Ideacto stworzyła ofertę poprawy użyteczności dla małych i średnich sklepów internetowych.
Agencja konsultingowa Ideacto wprowadza do oferty prowadzenie działań w mediach społecznościowych.Agencja dotychczas skupiała się na badaniu użyteczności, projektowaniu interakcji oraz strategiach internetowych. W wyniku znacznego rozszerzenia portfolio realizowanych projektów pojawiły się nowe potrzeby w zakresie generowania ruchu oraz widoczności w Internecie. Obecnie Ideacto oferuje swoim klientom kompleksowe projektowanie, ulepszanie i realizację projektów interaktywnych.
Agencja konsultingowa Ideacto projektuje serwis dla zakochanych.
Jak lepiej wykorzystać każdą złotówkę wydaną na marketing w eCommerce? Optymalizować koszyk! Agencja Ideacto oraz Eyetracking.pl przygotowały raport z badania procesu zakupowego w sklepach internetowych.
Celem współpracy jest zaprojektowanie systemu intranetowego dla pracowników P.P. „Porty Lotnicze”. Projekt będzie realizowany zgodnie z zasadami Projektowania Zorientowanego na Użytkownika (ang. User Centered Design).
Lasy Państwowe nawiązały współpracę z agencją Ideacto specjalizującą się w usability oraz strategiach internetowych. Ideacto będzie odpowiedzialne za odświeżenie strony głównej serwisu internetowego oraz pomoc przy tworzeniu wizerunku Lasów w Sieci.
Agencja Ideacto rozpoczęła projekt optymalizacji serwisu na portalu Money.pl.Założeniem projektu jest umocnienie pozycji Money.pl jako lidera wśród serwisów branżowych w kategorii biznes/finanse/prawo.
Dla firmy Lege Artis stworzona zostanie strategia internetowa społecznościowego serwisu wertykalnego.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Dziś Dzień Tira, więc przygotujcie się na spory ładunek. Przejrzyjcie statystyki przydatne podczas projektowania stron oraz porady na temat tworzenia opisu produktów. Sprawdźcie, jak budować tożsamość marki oraz wykorzystać to, co mają do powiedzenia Wasi potencjalni użytkownicy. Poza głównym zestawieniem znajdziecie też kilka sposobów na dodatkowe zarobki dla grafików*.
Rozgrzejcie dłonie, bo może zechcecie przeskrolować teksty o związkach CRO i UX oraz zasadności przeprowadzaniem audytu UX. Do tego wskazówki dotyczące projektowania aplikacji mobilnych, rozważania o paradoksie prywatności towarzyszącym pozyskiwaniu danych o użytkownikach oraz kilka luźnych uwag o organizacji pracy UX designera. To wszystko w Międzynarodowym Dniu Osób Leworęcznych.
Zamiast przepisu na pyszne ciasto, wypatrzyliśmy w sieci garść porad na temat projektowania wiarygodnych, racjonalnie zorganizowanych i klarownych treści, przypomnienie kilku zasad projektowania na urządzenia mobilne oraz rozważania dotyczące relacji UX ze sztuczną inteligencją. Z okazji Międzynarodowego Dnia Sernika nie zapomnieliśmy jednak o deserze.
Optymalizacja współczynnika konwersji (CRO, Conversion Rate Optimization) niewątpliwie wymaga wiedzy z zakresu wdrożenia, obsługi i interpretacji wyników narzędzi analitycznych. Tylko największe serwisy e-commerce będą w stanie całościowo zrealizować proces CRO wewnątrz swojego zespołu (in-house). Większość sklepów i serwisów internetowych będzie musiała sięgnąć po kompetencje zewnętrzne.
Strona główna jest miejscem, przez który nie przechodzi za wiele ruchu w sklepach internetowych – zwykle użytkownicy kierowani są na listę lub kartę produktu prosto z wyszukiwarki czy reklamy. Jeśli jednak użytkownicy zdecydują się wejść na stronę główną, nie powinni spędzać na niej jednak dużo czasu, a jedynie sprawnie przechodzić do wyboru produktu i do zakupu.
Bez wątpienia optymalizacja współczynnika konwersji (CRO, Conversion Rate Optimization) jest obszarem budzącym żywe zainteresowanie wśród właścicieli i managerów sklepów internetowych. Tym bardziej, że jak wskazują badanie jedynie 22% firm jest zadowolona z osiągalnego współczynnika konwersji (źródło: Transaction). Czy jednak inwestycja w analityczne działania CRO jest dobrym pomysłem? Może jednak lepiej zainwestować w chociażby wzrost budżetu na generowanie ruchu do sklepu internetowego?