You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
Tym razem wchodzimy w świat designu z energią godną samego Tesli – bo dobre projektowanie to nie magia, tylko dobrze przewodząca logika.
New year, new challenges in UX. In the first edition of our newsletter we look at the forecasts and quote you texts about, among others, which key trends in UX and design will dominate (or not) the coming year. We also celebrate Spaghetti Day, which falls today 🍝
Today's newsletter is the last UX Thursday of the year. Taking advantage of the upcoming Christmas and New Year time, we hope that, like us, you will have the opportunity to catch your breath and gain the strength you need to face new challenges. We have prepared for you some curiosities from the UX industry to read before we all go for a well-deserved rest 🙂
Before you the last November post with recommendations of articles from the UX industry. In today's round-up you will read about the challenges of creating animations that meet accessibility criteria, a report from UX Collective and the use of design power by the Slack team.
It's time for another UX Thursday, so grab a cup of coffee or tea in your hand and check out what we found for you in today's roundup.
A sloth, known for his exceptional slowness, looks at you from the picture. It moves through the trees at a speed of 0.24 to 0.48 kilometers per hour. This extreme pace is due, among other things, to their need to save energy. We also recommend that you save your energy and read today's newsletter slowly and carefully!
Before we dive into today's articles, we have some octopus trivia for you that you might not have known about! They have blue blood, three hearts, they can disguise themselves in a second, and two-thirds of their 500 million neurons are in tentacles. We bring you these curiosities on the occasion of World Octopus Day, or World Octopus Day, which fell on October 8th. We hope that today's texts will provide you with equally interesting news from the world of UX!
Extremely warm weather distracts attention from the fact that it is already autumn. As much as we encourage you to spend time outdoors, take advantage of the beautiful weather and take walks, we also highly recommend today's edition of UX Thursday.
On the first September UX Thursday we welcome you with a picturesque landscape of mountain peaks and blue sky. As stunning as these views are the articles and content that we have collected for you today — we invite you to read!
Despite the end of August, summer is still in full swing! The delicate scent of the coming autumn is already slowly floating in the air, but we consciously repel this announcement of golden leaves and colder days and invite you to another UX Thursday. We have collected for you a number of fascinating articles and news from the industry ready to review and perhaps inspire further discoveries.
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
W dzisiejszym CX Czwartku przyglądamy się temu, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze oczekiwania – od personalizacji po proaktywne wsparcie. Zastanawiamy się także nad tym, czy AI powinno naśladować ludzkie emocje oraz jakie błędy popełniane są przy projektowaniu rozwijanych menu.
W dzisiejszym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się kluczowym aspektom UX w e-commerce i ochronie zdrowia, a także polecamy wartościowe źródła wiedzy dla product managerów. Zaczynamy od analizy stron produktowych – badania Baymard Institute pokazują, że większość z nich nadal wymaga poprawy. Następnie przyglądamy się trendom w cyfrowej opiece zdrowotnej oraz najlepszym praktykom UX dla aplikacji medycznych. Na koniec polecamy książki i podcasty, które pomogą rozwijać kompetencje w product management.
Witamy w pierwszym wydaniu newslettera w 2025 roku! 🎉 Kontynuujemy dzielenie się z Wami inspiracjami i wiedzą, które pomogą Wam tworzyć jeszcze lepsze doświadczenia użytkowników.
W dzisiejszym CX Czwartku zebraliśmy dla Was artykuły, z których dowiecie się jak łączyć procesy UX i CX w organizacjach, jak efektywnie planować procesy badawcze w projektach oraz co składa się na dobrze zaprojektowany formularz.
Witamy w drugim listopadowym wydaniu naszego newslettera. Z radością dzielimy się naszym najnowszym sukcesem – otrzymaliśmy wyróżnienie Clutch Global Leader for Fall 2024 jako jedna z topowych firm B2B z zakresu UX i CRO w tym roku!