Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


ux czwartek
23/9/2020

UX Czwartek #44

Illustration of, laptop, notebook, person reading

Świat celebruje dziś wszystko, co „morskie” w ramach World Maritime Day – my wracamy z połowu tekstów do dzisiejszego zestawienia. Znajdziecie w nim garść statystyk dla projektantów stron internetowych, uwagi na temat współpracy zespołu UX i programistów oraz zestawienie wskaźników satysfakcji klientów. Do tego sporo porad na temat doboru kolorów przy wizualizacji danych oraz dla początkujących twórców chatbotów.

4 raporty dla twórców stron internetowych

Co mają ze sobą wspólnego kwestie popytu na usługi freelancerów, potencjał zarobkowy projektantów, zmiany trendów zakupowych w e-commerce oraz wskaźniki widoczności treści? Suzanne Scacca szeroko zarzuciła sieci, czego efektem jest tekst prezentujący 4 raporty przydatne z punktu widzenia projektantów stron internetowych.

Dane dobrze pokolorowane

Artykuł Lisy Charlotte Rost jest pełen barw, których nie powstydziłaby się Wielka Rafa Koralowa. Autorka analizuje błędy popełniane przy doborze kolorów na wykresach, podpowiada, na czym polegają i jak można je zniwelować.

Programowanie a UX design

W Strefie Designu SWPS znajdziecie zapis rozmowy Ewy Pluty i Doroty Orzeszek na temat współpracy projektantów UX z programistami. Warto sprawdzić, co ma do powiedzenia specjalistka, która zajmowała się zawodowo zarówno pisaniem kodu, jak i kwestiami użyteczności i dostępności produktów cyfrowych.

Zróbmy sobie chatbota

Krótki tekst Maddie Fritz na stronie Enterprise Knowledge pomaga odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób chatboty mogą zwiększyć wartość projektowanego rozwiązania. Autorka omawia cztery kwestie warte rozważenia przed rozpoczęciem procesu tworzenia chatbota zorientowanego na użytkownika.

4 wskaźniki satysfakcji klientów

Sarah Chambers z Help Scout przedstawia 4 metryki, które można zastosować przy pomiarze satysfakcji klientów. W zależności od potrzeb, możecie przejść przez zwięzłe opisy każdego wskaźnika albo zajrzeć do kończącego artykuł zestawienia wad, zalet i możliwych zastosowań każdej z opisywanych metod pomiaru.

Chcesz otrzymać kolejny UX Czwartek mailem?

Zawsze w czwartek, zawsze co dwa tygodnie, zawsze inspirujące treści ze świata UX i eCommerce. Zapisz się na UX Czwartki. Obiecujemy nie wysyłać niczego nieciekawego.

Sklep internetowyAgencja UX lub innaSoftware HouseFreelancerInne


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę IDEACTO w celu otrzymywania od Spółki informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest IDEACTO Sp. z o.o. z siedzibą ul. Gajowa 32/5, 50-520 Wrocław. Podanie danych jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do ich treści, poprawiania ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.




Udostępnij wpis:

Powiązana publikacja

Sprawdź publikację

polecane wpisy

Zróbmy
coś razem!

Dziękujemy! Wkrótce wrócimy do Ciebie z odpowiedzią
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference