Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


Wittchen

Opracowaliśmy wersję responsywną serwisu na bazie pogłębionej analizy danych oraz przy wykorzystaniu metodyki Service Design. Przeprowadziliśmy redesign sklepu internetowego, gdzie poza optymalizacją warstwy UX, celem było unowocześnienie i podkreślenie charakteru premium marki.

Czas realizacji:
Rok realizacji:
2020
Wittchen
Proces pracy podzielony był na dwie części. W pierwszej kolejności skoncentrowaliśmy się na analizie oraz wypracowaniu koncepcji strategicznej bazującej na wartościach marki.
Proces pracy podzielony był na dwie części. W pierwszej kolejności skoncentrowaliśmy się na analizie oraz wypracowaniu koncepcji strategicznej bazującej na wartościach marki.
Następnie naszym zadaniem było przełożenie wytycznych oraz wartości na projekt funkcjonalny oraz graficzny nowej odsłony sklepu internetowego.
Wittchen
Proces pracy podzielony był na dwie części. W pierwszej kolejności skoncentrowaliśmy się na analizie oraz wypracowaniu koncepcji strategicznej bazującej na wartościach marki.
Wittchen
Następnie naszym zadaniem było przełożenie wytycznych oraz wartości na projekt funkcjonalny oraz graficzny nowej odsłony sklepu internetowego.
Wittchen
Współpracując z partnerem technologicznym czuwaliśmy nad procesem wdrożeniowym, by utrzymać spójność między założeniami projektowymi a realizacją

Cel projektu

Wszystkie nasze działania miały na celu ułatwienie korzystania ze sklepu, a tym samym zwiększenie zaangażowania klientów, a więc dłuższego ich przebywania na stronie oraz odwiedzania większej liczby podstron.

01.

1. Analiza PREDESIGN

Na tym etapie systematyzujemy wymagania biznesowe, analizujemy otoczenie rynkowe oraz definiujemy potrzeby i oczekiwania użytkowników końcowych

02.

2. Koncepcja strategiczna

Bazując na zebranych informacjach oraz danych z etapu analitycznego w trakcie cyklu warsztatów z klientem wypracowujemy koncepcję strategiczną dla projektowanego rozwiązania

03.

3. Architektura informacji i projekt szkieletowy

Przed przystąpieniem do projektowania finalnego projektu opracowujemy strukturę rozwiązania oraz definiujemy kluczowe relacje między elementami projektowanego rozwiązania

04.

4. Projekt graficzny

W oparciu o wypracowane na wcześniejszych etapach wytyczne oraz półprodukty tworzymy finalny projekt graficzny rozwiązania

05.

5. Testowanie i optymalizacja

Wytworzone projekty poddajemy testom z użytkownikami a po wdrożeniu realizujemy ich optymalizację na podstawie dostępnych źródeł danych ilościowych oraz jakościowych

Zakres prac

Hołdując zasadzie mobile first, nasze wysiłki skupiliśmy na usprawnieniu sklepu na urządzeniach mobilnych. Nie zapomnieliśmy jednak przy tym o wersji desktopowej i już rozpoczynając prace nad projektem, podeszliśmy do niego bardzo kompleksowo.

Wittchen

Nasi specjaliści UX przeprowadzili pogłębioną analizę danych, dzięki której dowiedzieliśmy się, jakie elementy serwisu wymagają poprawy. Następnie, kierując się otrzymanymi wynikami, projektanci zajęli się tworzeniem makiet, na podstawie których eksperci UI zaprojektowali grafiki serwisu. Zależało nam na zwiększeniu czytelności oraz intuicyjności poruszania się po sklepie. Dlatego przeprojektowaliśmy kartę produktu, a także strukturę kategorii, w taki sposób, aby jak najlepiej odzwierciedlała asortyment produktów marki.

Wittchen

Stworzone projektu usystematyzowaliśmy w formie design systemu, by następnie przekazać je do zaprzyjaźnionej firmy wdrożeniowej, z którą współpracowaliśmy by zapewnić konsekwencję wdrożenia opracowanych przez IDEACTO projektów UX/UI.

No items found.

Zróbmy
coś razem!

Dziękuję! Twoje zgłoszenie zostało odebrane!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference