Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
Agencja konsultingowa Ideacto przeprowadziła dedykowane szkolenia z usability dla spółki Blue Media.
Agencja konsultingowa Ideacto stworzyła ofertę poprawy użyteczności dla małych i średnich sklepów internetowych.
Agencja konsultingowa Ideacto wprowadza do oferty prowadzenie działań w mediach społecznościowych.Agencja dotychczas skupiała się na badaniu użyteczności, projektowaniu interakcji oraz strategiach internetowych. W wyniku znacznego rozszerzenia portfolio realizowanych projektów pojawiły się nowe potrzeby w zakresie generowania ruchu oraz widoczności w Internecie. Obecnie Ideacto oferuje swoim klientom kompleksowe projektowanie, ulepszanie i realizację projektów interaktywnych.
Agencja konsultingowa Ideacto projektuje serwis dla zakochanych.
Jak lepiej wykorzystać każdą złotówkę wydaną na marketing w eCommerce? Optymalizować koszyk! Agencja Ideacto oraz Eyetracking.pl przygotowały raport z badania procesu zakupowego w sklepach internetowych.
Celem współpracy jest zaprojektowanie systemu intranetowego dla pracowników P.P. „Porty Lotnicze”. Projekt będzie realizowany zgodnie z zasadami Projektowania Zorientowanego na Użytkownika (ang. User Centered Design).
Lasy Państwowe nawiązały współpracę z agencją Ideacto specjalizującą się w usability oraz strategiach internetowych. Ideacto będzie odpowiedzialne za odświeżenie strony głównej serwisu internetowego oraz pomoc przy tworzeniu wizerunku Lasów w Sieci.
Agencja Ideacto rozpoczęła projekt optymalizacji serwisu na portalu Money.pl.Założeniem projektu jest umocnienie pozycji Money.pl jako lidera wśród serwisów branżowych w kategorii biznes/finanse/prawo.
Dla firmy Lege Artis stworzona zostanie strategia internetowa społecznościowego serwisu wertykalnego.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Kilka tygodni temu swoją premierę miał nowy serwis firmy Black Point – producenta alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Ideacto odpowiedzialne było za projekt funkcjonalny, graficzny oraz wdrożenie.
Agencja interaktywna Ideacto wykonała funkcjonalny oraz graficzny projekt dla sklepu internetowego Ceramiki Paradyż – wiodącego producenta płytek ceramicznych. W sklepie dostępnych jest ponad 3.000 produktów do zastosowania wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń.
We wrześniu 2013 Agencja Interaktywna Ideacto rozpoczęła współpracę z Wydawnictwem Lekarskim PZWL, będącym najstarszą i największą oficyną medyczną w Polsce. Do zadań Ideacto należy zarządzanie aktywnością w mediach społecznościowych, od administracji fan pagem po prowadzenie kampanii promocyjnych oraz wizerunkowych Klienta.
Agencja interaktywna Ideacto rozpoczęła współpracę z firmą AmRest Holdings SE – właścicielem ponad 688 restauracji w Stanach Zjednoczonych, Europie środkowo-wschodniej oraz Azji, będąca reprezentantem takich marek jak KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King.
Do zespołu Ideacto dołączyła Magdalena Kościelna, która objęła stanowisko specjalisty ds. social media. Magda będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację strategii komunikacyjnych, zarządzanie treściami i społecznościami, wspierając i rozwijając w Ideacto również dział wideo – wespół z Grzegorzem Cholewą.
Agencja Interaktywna Ideacto sp. z o.o. nawiązała współpracę na wyłączność z firmą Cartman, która stoi za produkcją prawdopodobnie najlepszej kampanii wirusowej w polskiej sieci - projektu Barbara Kwarc (zwana również „Panią Barbarą”).