Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
W Ogólnopolskim Dniu Konia życzymy wszystkim końskiego zdrowia. Tymczasem ruszamy stępa z tekstem o projektowaniu stron dla telemedycyny. Lekkim kłusem przebiegamy przez materiały traktujące o badaniach UX z użytkownikami. Na ostatniej prostej puścimy się galopem po tekstach o społecznym zaangażowaniu projektantów oraz tworzeniu dokumentacji projektowej.
Współczynnik konwersji jest istotnym wskaźnikiem dla przedsiębiorców, którzy prowadzą sklep internetowy. Wiedza o optymalizacji tego procesu, to klucz do sukcesu w branży e-commerce. W jaki sposób zrealizować optymalizację konwersji? Czy warto przeprowadzić audyt użyteczności, czy może posłużyć się działaniami z zakresu CRO?
#zachowajdystans, ale dbaj o relacje z innymi – szczególnie w Dniu Poznawania Swojego Klienta. Dla zainteresowanych sprzedażą B2B wyszperaliśmy artykuł, który może się przydać przy wyborze platformy e-commerce oraz wpis ułatwiający przygotowanie zdjęć produktów. Poczytajcie również o automatyzacji wysyłki e-maili oraz o projektowaniu UX w kontekście uwierzytelniania użytkownika i płatności on-line.
Właściciele e-commerce stale stawiają przed sobą kluczowe pytania: co zrobić, aby więcej sprzedawać? Dlaczego moi użytkownicy rezygnują z zakupu? Co mogę zrobić, aby podnieść jakość sklepu i wygodę korzystania dla użytkowników? Jeżeli Ciebie również martwią te kwestie, nie jest Ci obojętna użyteczność i chcesz się jak najbardziej dopasować do potrzeb Twoich odbiorców, ale nie wiesz od czego zacząć – wówczas audyt UX będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem.
#zostanwdomu i poczytaj, szczególnie że dziś przypada Międzynarodowy Dzień Książki Dla Dzieci. Z tej okazji znajdziecie w naszym zestawieniu porady dotyczące tworzenia tekstów wpierających UX oraz ułatwiające dobór tematów na stronach kontentowych. Do tego wskazówki na temat projektowania interfejsów w wersji slow oraz zwiększania konwersji mobilnych e-sklepów. Na koniec lista zawodów, które można wykonywać w ramach pracy zdalnej.
Dziś zapominamy o Dniu Stolarza, bo cały nasz zespół celebruje Tydzień Wdrażania Pracy Zdalnej. Niezależnie od tego, czy utknęliście na kwarantannie, czy jak my działacie na pełnych obrotach, warto zaaplikować sobie dawkę lektur. Dzisiejsza kuracja obejmuje teksty o organizacji zdalnej pracy oraz błędach w projektach i płynących z nich naukach. Kończymy przykładem odpowiedzialnego zachowania.
W dobrym sklepie internetowym nie chodzi tylko o UX. Aby sklep działał prawidłowo, zarabiał i miał lojalnych klientów musisz zadbać o wszystkie aspekty związane z doświadczeniem klienta, czyli Customer Experience. Temat ten sięga poza sam sklep i dotyczy także tego, w jaki sposób kontaktujesz się z klientami, czy rzetelnie odpowiadasz na ich pytania i wątpliwości oraz zawsze służysz pomocą. Ze statystyk wynika, że 61% użytkowników korzysta z pomocy online przed dokonaniem zakupu, aż 86% osób dokona zakupu jeśli obsługa klienta będzie na najwyższym poziomie i, co za tym idzie, 77% klientów z tego też powodu będzie gotowych polecić innym zakupy w danym sklepie (Edesk.com).
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
W pierwszy wrześniowy UX Czwartek witamy się z Wami malowniczym krajobrazem górskich szczytów i niebieskim niebem. Równie oszałamiające, co te widoki, są artykuły i treści, które dla Was dzisiaj zebraliśmy – zapraszamy do lektury!
Pomimo końcówki sierpnia lato nadal w pełnej krasie! W powietrzu już powoli unosi się delikatny zapach nadchodzącej jesieni, ale świadomie odpychamy jeszcze tę zapowiedź złotych liści i chłodniejszych dni i zapraszamy na kolejny UX Czwartek. Zebraliśmy dla Was szereg fascynujących artykułów oraz nowości z branży gotowych do przejrzenia i być może inspirujących do dalszych odkryć.
Witamy sierpień a wraz z nim najnowszy wpis z naszej czwartkowej serii poświęconej przeglądowi nowości ze świata UX.Kubek herbaty w dłoń i życzymy udanej lektury!
Kolejny czwartkowy i letni dzień a wraz z nim najnowszy wpis z serii UX Czwartek. Nie marnując czasu na zbędny wstęp i nie chcąc przegapić słonecznego popołudnia – zapraszamy do przejrzenia dzisiejszego zestawienia artykułów i nowinek z branży!
Lato! Radość, energia, długie dni, słońce wysoko na niebie, ciepłe wieczory. Czas relaksu, zabawy, ale też letnich koncertów i festiwali. Balansując między pracą i odpoczynkiem, znaleźliśmy kilka tekstów, które być może umilą Wam drugą połowę lipca.
Początek lata, czas na relaks i nadrabianie zaległości czytelniczych. Zanim pochłonie Was odpoczynek na hamaku, plaży czy nad jeziorem - mamy dla Was świeży przegląd artykułów z branży.