We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.
You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
W dzisiejszym wydaniu newslettera skupiamy się na projektowaniu doświadczeń użytkowników na urządzeniach mobilnych, metrykach UX i nawigacji.
Gdybyśmy mieli podsumować jednym słowem dzisiejsze zestawienie tekstów o UX, byłaby to empatia. Zrozumienie modeli mentalnych użytkownika i potrzeb interesariuszy to istotne aspekty udanego procesu projektowego. Zebraliśmy dla Was dzisiaj artykuły o tym, dlaczego warto badać oraz jak przedstawiać wyniki, żeby zachęcić osoby zainteresowane do wprowadzenia sugerowanych zmian w produkcie. Ponadto, przyglądamy się trochę teorii kolorów i zasadom psychologii, które mają zastosowanie w tworzeniu UX aplikacji finansowych.
Kalendarz świąt niecodziennych i tych mniej popularnych podpowiada nam, że dziś Światowy Dzień Żółwia. Ciekawostka: te jedne z najstarszych zwierząt na ziemi mają doskonały wzrok! Potrafią widzieć kolory, a nawet dostrzegać obiekty pod wodą. A co słychać w świecie UX?
Maj rozgościł się na dobre, a wraz z nim nadeszła najlepsza pora roku, czyli pora kwitnienia bzu, a przy okazji pierwszy majowy UX Czwartek - zapraszamy do lektury!
Jeśli jeszcze tego nie wiedzieliście, 25 kwietnia ustalony jest jako Międzynarodowy Dzień Pingwina. Święto to ustanowiono w latach 70. na spotkaniu Komitetu Konsultacyjnego ds. Antarktydy, a dzień taki jaki dziś ma stanowić okazję do zwrócenia uwagi na zagrożenia, z jakimi borykają się pingwiny, takie jak zanieczyszczenie oceanów, zmiany klimatu i nadmierne połowy.
W przeddzień dnia czekolady - nowy UX Czwartek na osłodę wieczoru 🍫 A w dzisiejszym zestawieniu krótko i na temat - błędy w tworzeniu map podróży użytkownika, breakpointy i narzędzia CRO.
Zanim wszyscy udamy się na świąteczno-weekendowy odpoczynek - do przeczytania kolejna czwartkowa selekcja artykułów z branży 😊
Dzisiejszy newsletter rozpoczynamy od ciekawostki z okazji przypadającego na dziś Dnia Motyla 🦋 Być może ta informacja będzie dla Was takim samym zaskoczeniem, jak dla nas. Otóż, niektóre gatunki tych owadów mogą pokonać w ciągu swojego życia nawet 4000 kilometrów. Zachęcamy do znalezienia innych ciekawostek o tych pięknych stworzeniach zaraz po tym, jak zapoznacie się z najnowszym zestawieniem artykułów, które dla Was znaleźliśmy 🙂
W niektórych kulturach 29 lutego jest postrzegany jako dzień szczęścia lub pecha. My rekomendujemy traktować ten dzień zdecydowanie jako szczęśliwy i z takim samym entuzjazmem polecamy dzisiejszy newsletter.
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
W tym wydaniu newslettera sprawdzamy, jak projektować bezpieczne i odpowiedzialne rozwiązania, które nie obciążają użytkowników – ani poznawczo, ani etycznie. Zajrzymy też do wnętrza aplikacji audio, gdzie jeden mały toast notification zrobił dużą różnicę oraz podpowiemy, jak przygotować dokumentację UX, która ułatwia życie zespołom developerskim.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
W dzisiejszym CX Czwartku przyglądamy się temu, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze oczekiwania – od personalizacji po proaktywne wsparcie. Zastanawiamy się także nad tym, czy AI powinno naśladować ludzkie emocje oraz jakie błędy popełniane są przy projektowaniu rozwijanych menu.