You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
Tym razem wchodzimy w świat designu z energią godną samego Tesli – bo dobre projektowanie to nie magia, tylko dobrze przewodząca logika.
Dzień dobry lub dobry wieczór, dla tych z Was, którzy nie mieli okazji zapoznać się poprzednim wydaniem newslettera, przypominamy, że rozpoczęliśmy nowy rozdział i UX Czwartek to od niedawna CX Czwartek. Poszerzamy tematykę publikacji o kwestie produktowe i skupiamy się na prezentowaniu treści szeroko zorientowanych na produkt.
Rozpoczynamy nowy rozdział naszego newslettera. Od 2018 roku pisaliśmy w UX Czwartku o… szeroko rozumianej tematyce UX-owej. Od dziś UX Czwartek jest CX Czwartkiem.
W dzisiejszym wydaniu newslettera skupiamy się na projektowaniu doświadczeń użytkowników na urządzeniach mobilnych, metrykach UX i nawigacji.
Gdybyśmy mieli podsumować jednym słowem dzisiejsze zestawienie tekstów o UX, byłaby to empatia. Zrozumienie modeli mentalnych użytkownika i potrzeb interesariuszy to istotne aspekty udanego procesu projektowego. Zebraliśmy dla Was dzisiaj artykuły o tym, dlaczego warto badać oraz jak przedstawiać wyniki, żeby zachęcić osoby zainteresowane do wprowadzenia sugerowanych zmian w produkcie. Ponadto, przyglądamy się trochę teorii kolorów i zasadom psychologii, które mają zastosowanie w tworzeniu UX aplikacji finansowych.
Kalendarz świąt niecodziennych i tych mniej popularnych podpowiada nam, że dziś Światowy Dzień Żółwia. Ciekawostka: te jedne z najstarszych zwierząt na ziemi mają doskonały wzrok! Potrafią widzieć kolory, a nawet dostrzegać obiekty pod wodą. A co słychać w świecie UX?
Maj rozgościł się na dobre, a wraz z nim nadeszła najlepsza pora roku, czyli pora kwitnienia bzu, a przy okazji pierwszy majowy UX Czwartek - zapraszamy do lektury!
Jeśli jeszcze tego nie wiedzieliście, 25 kwietnia ustalony jest jako Międzynarodowy Dzień Pingwina. Święto to ustanowiono w latach 70. na spotkaniu Komitetu Konsultacyjnego ds. Antarktydy, a dzień taki jaki dziś ma stanowić okazję do zwrócenia uwagi na zagrożenia, z jakimi borykają się pingwiny, takie jak zanieczyszczenie oceanów, zmiany klimatu i nadmierne połowy.
W przeddzień dnia czekolady - nowy UX Czwartek na osłodę wieczoru 🍫 A w dzisiejszym zestawieniu krótko i na temat - błędy w tworzeniu map podróży użytkownika, breakpointy i narzędzia CRO.
Zanim wszyscy udamy się na świąteczno-weekendowy odpoczynek - do przeczytania kolejna czwartkowa selekcja artykułów z branży 😊
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
Wraz z zakończeniem roku szkolnego i początkiem kalendarzowego lata przychodzi pora na odrobinę oddechu, ale też refleksji nad projektowaniem, które realnie wspiera użytkowników w codziennych wyzwaniach.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
W tym wydaniu newslettera sprawdzamy, jak projektować bezpieczne i odpowiedzialne rozwiązania, które nie obciążają użytkowników – ani poznawczo, ani etycznie. Zajrzymy też do wnętrza aplikacji audio, gdzie jeden mały toast notification zrobił dużą różnicę oraz podpowiemy, jak przygotować dokumentację UX, która ułatwia życie zespołom developerskim.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.