Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


ING Bank Polska

Przeprojektowaliśmy zasady, mechanikę oraz interface programu lojalnościowego "Bankujesz-Zyskujesz" oraz zajęliśmy się stałą obsługą projektu

Czas realizacji:
Rok realizacji:
2018
ING Bank Polska
Pracę nad przebudową programu rozpoczęliśmy od cyklu warsztatyów z klientem, których efektem było przeprojektowanie logiki funkcjonowania programu lojalnościowego.
Pracę nad przebudową programu rozpoczęliśmy od cyklu warsztatyów z klientem, których efektem było przeprojektowanie logiki funkcjonowania programu lojalnościowego.
Kluczowym kierunkiem zmian było stworzenie rozwiązania opierającego się w dużej mierze na standardach ecommerce i jednocześnie posiadającego narracyjną formę prezentacji produktów, która opierała się na wydawanych co dwa tygodnie "gazetkach" produktowych publikowanych na stronie głównej programu.
ING Bank Polska
Pracę nad przebudową programu rozpoczęliśmy od cyklu warsztatyów z klientem, których efektem było przeprojektowanie logiki funkcjonowania programu lojalnościowego.
ING Bank Polska
Kluczowym kierunkiem zmian było stworzenie rozwiązania opierającego się w dużej mierze na standardach ecommerce i jednocześnie posiadającego narracyjną formę prezentacji produktów, która opierała się na wydawanych co dwa tygodnie "gazetkach" produktowych publikowanych na stronie głównej programu.
ING Bank Polska

01.

1. Analiza PREDESIGN

Na tym etapie systematyzujemy wymagania biznesowe, analizujemy otoczenie rynkowe oraz definiujemy potrzeby i oczekiwania użytkowników końcowych

02.

2. Koncepcja strategiczna

Bazując na zebranych informacjach oraz danych z etapu analitycznego w trakcie cyklu warsztatów z klientem wypracowujemy koncepcję strategiczną dla projektowanego rozwiązania

03.

3. Architektura informacji i projekt szkieletowy

Przed przystąpieniem do projektowania finalnego projektu opracowujemy strukturę rozwiązania oraz definiujemy kluczowe relacje między elementami projektowanego rozwiązania

04.

4. Projekt graficzny

W oparciu o wypracowane na wcześniejszych etapach wytyczne oraz półprodukty tworzymy finalny projekt graficzny rozwiązania

05.

5. Testowanie i optymalizacja

Wytworzone projekty poddajemy testom z użytkownikami a po wdrożeniu realizujemy ich optymalizację na podstawie dostępnych źródeł danych ilościowych oraz jakościowych

No items found.

Zróbmy
coś razem!

Dziękuję! Twoje zgłoszenie zostało odebrane!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference