Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.[FM_form id=”1″]
Wykreowanie produktu, który zyska sympatię użytkownika, ale też stanie się dla niego ważny, to nie lada wyzwanie. Michał Reda w artykule „Jak budować i rozwijać świetne produkty, czyli Product Discovery w akcji” odkrywa i wyjaśnia dla Was tajniki planowania tego procesu, zwłaszcza w jego wczesnej fazie.
Zespół Samito opublikował e-book zawierający szereg zagadnień związanych z fashion e-commerce. Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w całym przedsięwzięciu i dodać od siebie rozdział poświęcony ścieżce zakupowej, w którym nasza projektantka UX, Karolina Pulter, objaśnia m.in. dlaczego pierwsze wrażenie na użytkowniku można zrobić tylko raz.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Z okazji rozpoczynającego się roku szkolnego przygotujcie się dzisiaj na 5 lekcji. Zaczynamy od elementarza – tekstu pomagającego zrozumieć istotę projektowania UX oraz artykułu z wyjaśnieniem psychologicznych i biologicznych podstaw kształtowania się przekonań. Są też ćwiczenia z kreatywności w kontekście algorytmów AI generujących obrazy oraz krótka lekcja marketingu dla marek z branży smart home. Na koniec proponujemy praktyki z prezentacji portfolio prac.
Style Guide, czyli przewodnik po stylu, jest jednym z najważniejszych elementów w świecie UX. Dostarcza zrozumiałe, uniwersalne wskazówki, które pomagają zapobiec niepowodzeniom, wynikającym z braku spójności. Guide Style może być m.in. sposobem na poprawę autentyczności contentu. Ponadto pomaga poprawić wrażenia użytkownika i nadać im zupełnie nowy wymiar. Czym więc konkretnie jest przewodnik po stylu i jakie znaczenie ma dla Twojej strony?
Value Proposition to jeden z najważniejszych elementów sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Określa on czynniki, które łączą ofertę marki z klientami oraz to, co wyróżnia firmę na tle konkurencji. Nie są to tylko usługi lub produkty, które trafiają do konsumentów. To również komponenty pomagające rozwiązać powstające problemy, w którymi nie potrafią poradzić sobie konkurencji. Dzięki temu klient może wybrać właśnie Ciebie.
Dobra wiadomość dla osób, którym przejadły się “zwykłe” mrożone gałki i rożki – dzisiaj świętujemy Dzień Ciasta Lodowego. Nad talerzykiem chłodzących słodkości wyszperaliśmy teksty zachęcające do refleksji nad prywatnością w sieci, dostępnością animowanych treści oraz podejściem do rozszerzania funkcjonalności w projektach aplikacji. Są też przykłady błędów: tych w interfejsach, ale też życiowych, wynikających z ignorowania znaków ostrzegawczych podczas starania się o pracę w projekcie. Życzymy miłego pałaszowania, a sami biegniemy po dokładkę.
W Międzynarodowym Dniu Pantery Mglistej będziemy przekonywać, że nie taki kot straszny, jak go malują, ani dane mgliste, jeśli są dobrze zwizualizowane. W zestawieniu znajdziecie też teksty o korelacji subiektywizmu ludzi i stronniczości AI, sposobach zapanowania nad strachem przed prezentacją wyników swojej pracy oraz ustalaniu priorytetów podczas wyznaczania customer value. Do kompletu dodajemy kolejną porcję inspiracji dla projektantów interfejsów.
Doświadczenie klienta, czyli Customer Experience, oznacza postrzeganie marki przez użytkowników, na podstawie interakcji, których doświadczyli z firmą. W obszarze eCommerce doświadczenie to może zarówno zbudować, jak i całkowicie zerwać relację klient-marka. Audyt CX jest więc niezbędny do wyznaczenia mocnych i słabych punktów przedsiębiorstwa, które skłaniają użytkowników do przejścia przez ścieżkę zakupową.