Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
W niektórych kulturach 29 lutego jest postrzegany jako dzień szczęścia lub pecha. My rekomendujemy traktować ten dzień zdecydowanie jako szczęśliwy i z takim samym entuzjazmem polecamy dzisiejszy newsletter.
Przewodnik po najlepszych praktykach.
Rozwój sztucznej inteligencji w projektowaniu doświadczeń użytkownika i interfejsów zapowiada zmierzch tradycyjnych metod i narzędzi. AI otwiera przed nami możliwości, które jeszcze do niedawna wydawały się być zarezerwowane dla science fiction. W IDEACTO wierzymy, że zrozumienie i wykorzystanie narzędzi AI w projektowaniu UX to klucz do stworzenia bardziej intuicyjnych i dostępnych produktów cyfrowych. To podejście nie tylko przyspiesza procesy projektowe, ale także wzbogaca je o niezwykłą głębię analityczną i twórczą elastyczność.
W dzisiejszym newsletterze odkrywamy tajemnice tego, jak Airbnb stało się liderem w projektowaniu UX, które z dostępnych na rynku narzędzi do przeprowadzania badań warto wziąć pod uwagę oraz podrzucamy praktyczny przewodnik projektowania produktów skierowanych do dzieci.
W erze cyfrowej dostępność stron internetowych rozumiana jako przygotowanie narzędzi cyfrowych pozwalające na korzystanie z nich przez osoby z niepełnosprawnościami staje coraz bardziej fundamentalnym prawem. Audyty WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) pełnią kluczową rolę w ocenie, jak strony internetowe i aplikacje mobilne są dostępne dla użytkowników z różnymi potrzebami. Dodatkowo, kontekst prawny, wynikający z dyrektywy Unii Europejskiej, nakłada na właścicieli stron internetowych konieczność zapewnienia dostępności cyfrowej, co podkreśla potrzebę zgodności z międzynarodowymi standardami WCAG.W tym wpisie przyjrzymy się różnym narzędziom online, które umożliwiają szybkie i efektywne audyty dostępności, pomagając organizacjom w spełnieniu międzynarodowych standardów WCAG.
W dzisiejszym dynamicznym świecie online, konieczność utrzymania wysokiej jakości użytkowej e-sklepu jest kluczowa dla sukcesu biznesowego. Wraz z nadejściem wiosny, przedsiębiorcy e-commerce powinni rozważyć nie tylko odświeżenie swoich ofert, ale również gruntowny przegląd swoich e-sklepów. Jednym z kluczowych narzędzi w doskonaleniu doświadczenia użytkownika w e-commerce jest audyt UX. W poniższym artykule omówimy kroki niezbędne do skutecznego audytu e-sklepu. Zanim jednak zabierzemy się za praktyczne wskazówki dotyczące przeprowadzania audytu e-sklepu, zastanówmy się, czym dokładnie jest audyt UX.
Mamy nadzieję, że w samym środku trwających ferii zimowych i szaleństw na stokach narciarskich, znajdziecie chwilę na pierwszy lutowy UX Czwartek, w którym polecamy najbardziej interesujące artykuły z branży UX.
18 stycznia - Dzień Kubusia Puchatka 🍯 Dzisiejszy dzień to hołd dla A.A. Milne'a, autora opowiadań o Kubusiu Puchatku, który urodził się tego dnia 1882 roku. Opowiadania o przygodach misia o bardzo małym rozumku i innych postaci zamieszkujących Stumilowy Las są ponadczasowe a każdy z nas, niezależnie od wieku, z pewnością jest w stanie znaleźć w nich wartościowe lekcje życiowe. A dzisiejszy UX Czwartek, może nie do końca tak zabawny i pouczający, jak historie o małym misiu, ale za to pełen ciekawostek i inspiracji z branży UX!
Nowy rok, nowe wyzwania w UX. W pierwszym tegorocznym wydaniu naszego newslettera przyglądamy się prognozom i przytaczamy Wam teksty m.in. o tym, jakie kluczowe trendy w UX oraz w projektowaniu zdominują (lub nie) nadchodzący rok. Świętujemy również Dzień Spaghetti, który wypada akurat dziś 🍝
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Witamy w kolejnym wydaniu newslettera "CX Czwartek"! Chcecie dowiedzieć się, jak zaprojektować produkty, które same podpowiedzą użytkownikom najlepsze rozwiązania? W dzisiejszym wpisie podpowiadamy również, jak umożliwić użytkownikom łatwe podejmowanie decyzji oraz jak dostosować strategie projektowe do zmieniających się oczekiwań klientów.
Witamy w wydaniu październikowym newslettera "CX Czwartek"! 🍂 Jesień to czas nowych początków, a my mamy dla Was świeże i inspirujące treści, które pomogą Wam lepiej zrozumieć, jak skutecznie prezentować produkty i usługi.
Witamy w drugim wydaniu wrześniowego newslettera z cyklu "CX Czwartek"! 🍂 Wraz z nadejściem jesieni kontynuujemy naszą podróż po świecie innowacji produktowych. Tym razem przygotowaliśmy dla Was zestaw artykułów, które zagłębiają się w tworzenie efektywnego planu zarządzania treściami, najlepsze praktyki związane z onboardingiem użytkowników i anticipatory design – czyli projektowanie, które minimalizuje liczbę wyborów i upraszcza procesy dla użytkownika.
Witamy w pierwszym wydaniu wrześniowego newslettera z cyklu "CX Czwartek"! 🎒✏️ Dzieci i młodzież wracają do szkoły po wakacyjnej przerwie, a my zapraszamy Was do odkrycia świeżych treści z tematyki szeroko zorientowanej na produkt.
W dzisiejszym wydaniu newslettera towarzyszącemu Wielkiemu Dniu Pszczół przygotowaliśmy dla Was zestawienie artykułów, w których przeczytacie o projektowaniu neuroinkluzywnym, pasku wyszukiwania na urządzeniach mobilnych i mapowaniu podróży użytkownika.
Dzień dobry lub dobry wieczór, dla tych z Was, którzy nie mieli okazji zapoznać się poprzednim wydaniem newslettera, przypominamy, że rozpoczęliśmy nowy rozdział i UX Czwartek to od niedawna CX Czwartek. Poszerzamy tematykę publikacji o kwestie produktowe i skupiamy się na prezentowaniu treści szeroko zorientowanych na produkt.