You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
Tym razem wchodzimy w świat designu z energią godną samego Tesli – bo dobre projektowanie to nie magia, tylko dobrze przewodząca logika.
We remind you that if you would like to share with us interesting links from the UX world, send your suggestions to newsletter@ideacto.pl, and we will be happy to share them in the next UX Thursdays. [FM_form id=” 1″]
This could be a good year for your business. If you currently have no idea how to set priorities for the coming months, you may be inspired by the point of view of small business owners — you can find their statements in a compilation prepared by Madeline Blasberg of Leadpages.
The research and design agency IDEACTO strengthens its competences in the field of web analytics and conversion rate optimization (CRO). Marcin Cichoń has returned to the IDEACTO team, who will assume the position of Head of Growth.
Regulatory changes have been forced by evolving technology, the threat of cybercrime and the need to strengthen competitiveness in banking services.
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
Wraz z zakończeniem roku szkolnego i początkiem kalendarzowego lata przychodzi pora na odrobinę oddechu, ale też refleksji nad projektowaniem, które realnie wspiera użytkowników w codziennych wyzwaniach.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
W tym wydaniu newslettera sprawdzamy, jak projektować bezpieczne i odpowiedzialne rozwiązania, które nie obciążają użytkowników – ani poznawczo, ani etycznie. Zajrzymy też do wnętrza aplikacji audio, gdzie jeden mały toast notification zrobił dużą różnicę oraz podpowiemy, jak przygotować dokumentację UX, która ułatwia życie zespołom developerskim.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.