You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
W tym wydaniu CX Czwartku prezentujemy trzy spojrzenia na projektowanie doświadczeń.
Choć sierpniowy krajobraz kusi spokojem i odpoczynkiem, w projektowaniu wciąż dzieje się sporo.
Tym razem wchodzimy w świat designu z energią godną samego Tesli – bo dobre projektowanie to nie magia, tylko dobrze przewodząca logika.
Wraz z zakończeniem roku szkolnego i początkiem kalendarzowego lata przychodzi pora na odrobinę oddechu, ale też refleksji nad projektowaniem, które realnie wspiera użytkowników w codziennych wyzwaniach.
Czasem to, czego nie widać na pierwszy rzut oka, ma największy wpływ na doświadczenie użytkownika.
W tym wydaniu newslettera sprawdzamy, jak projektować bezpieczne i odpowiedzialne rozwiązania, które nie obciążają użytkowników – ani poznawczo, ani etycznie. Zajrzymy też do wnętrza aplikacji audio, gdzie jeden mały toast notification zrobił dużą różnicę oraz podpowiemy, jak przygotować dokumentację UX, która ułatwia życie zespołom developerskim.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
Interactive agency Ideacto has partnered with AmRest Holdings SE — owner of more than 688 restaurants in the United States, Central and Eastern Europe and Asia, representing brands such as KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King.
The Ideacto team was joined by Magdalena Kościelna, who took up the position of social media specialist. Magda will be responsible for co-creating and implementing communication strategies, content and community management, supporting and developing Ideacto's video department — together with Grzegorz Cholewa.
The Interactive Agency Ideacto sp. z o.o. has established an exclusive cooperation with Cartman, which is behind the production of probably the best viral campaign on the Polish network - the Barbara Kwarc project (also called “Mrs. Barbara”).
Ideacto expands its creative ranks. Paweł Borkowski, also known as FRM Kid, joined the agency's graphic department. Paweł is a graduate of the Academy of Fine Arts in Wrocław, works as a graphic designer, illustrator, and also deals with the creation of large-format painting projects in public space.
Ideacto cooperates with the State Forests on the on-line transmission of the Bald Eagle nest. The proprietary Video CMS software is used to ensure smooth image transmission.
Ideacto Agency has started cooperation with the Polish Agency for Enterprise Development within the framework of the project of providing editorial content for the portal “We support e-business” located at www.web.gov.pl