Samsung
Zaprojektowaliśmy strefę marki Samsung w ramach platformy e-commerce euro.com.pl
Czas realizacji:
Rok realizacji:
2018
![Samsung](https://cdn.prod.website-files.com/64216d1f79081d6329e0558b/6525034cea1d45c75d8914bd_65144245226782753d97087c_samsung-2.webp)
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od pogłębionej analizy potrzeb użytkowników by móc zaprojektować rozwiązanie odpowiadające na pytania, zadawane przez nich w sieci
![](https://cdn.prod.website-files.com/64216d1f79081d6329e0558b/6525034cea1d45c75d8914bd_65144245226782753d97087c_samsung-2.webp)
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od pogłębionej analizy potrzeb użytkowników by móc zaprojektować rozwiązanie odpowiadające na pytania, zadawane przez nich w sieci
![](https://cdn.prod.website-files.com/64216d1f79081d6329e0558b/6525034cea1d45c75d8914c6_65144253a5715ed9fdd6434f_samsuung-1.webp)
W efekcie stworzyliśmy serwis, który poza prezentacja produktów dawał odpowiedzi na istotne pytania pojawiające się na różnych etapach wędrówki użytkownika (przy wykorzystaniu metodyki Customer Journey Buying Map)
![Samsung](https://cdn.prod.website-files.com/64216d1f79081d6329e0558b/6525034cea1d45c75d8914bd_65144245226782753d97087c_samsung-2.webp)
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od pogłębionej analizy potrzeb użytkowników by móc zaprojektować rozwiązanie odpowiadające na pytania, zadawane przez nich w sieci
![Samsung](https://cdn.prod.website-files.com/64216d1f79081d6329e0558b/6525034cea1d45c75d8914c6_65144253a5715ed9fdd6434f_samsuung-1.webp)
W efekcie stworzyliśmy serwis, który poza prezentacja produktów dawał odpowiedzi na istotne pytania pojawiające się na różnych etapach wędrówki użytkownika (przy wykorzystaniu metodyki Customer Journey Buying Map)
01.
![](https://cdn.prod.website-files.com/627f84d93bae754716b92c76/6490022ee3917880c2961efa_step-1.webp)
1. Analiza PREDESIGN
Na tym etapie systematyzujemy wymagania biznesowe, analizujemy otoczenie rynkowe oraz definiujemy potrzeby i oczekiwania użytkowników końcowych
02.
![](https://cdn.prod.website-files.com/627f84d93bae754716b92c76/6490022e0b1fe69ddc777670_step-2.webp)
2. Koncepcja strategiczna
Bazując na zebranych informacjach oraz danych z etapu analitycznego w trakcie cyklu warsztatów z klientem wypracowujemy koncepcję strategiczną dla projektowanego rozwiązania
03.
![](https://cdn.prod.website-files.com/627f84d93bae754716b92c76/6490002f1529194f093e7b50_step-3.webp)
3. Architektura informacji i projekt szkieletowy
Przed przystąpieniem do projektowania finalnego projektu opracowujemy strukturę rozwiązania oraz definiujemy kluczowe relacje między elementami projektowanego rozwiązania
04.
![](https://cdn.prod.website-files.com/627f84d93bae754716b92c76/6490022ede5d357c298d9f64_step-4.webp)
4. Projekt graficzny
W oparciu o wypracowane na wcześniejszych etapach wytyczne oraz półprodukty tworzymy finalny projekt graficzny rozwiązania
05.
![](https://cdn.prod.website-files.com/627f84d93bae754716b92c76/64900770f75399278bc3f148_step-5.webp)
5. Testowanie i optymalizacja
Wytworzone projekty poddajemy testom z użytkownikami a po wdrożeniu realizujemy ich optymalizację na podstawie dostępnych źródeł danych ilościowych oraz jakościowych
No items found.
![Samsung](https://cdn.prod.website-files.com/64216d1f79081d6329e0558b/65dddae7305b276316a26dce_652005629f0ed92a42de8bb5_samsung_lite.webp)
Zróbmy
coś razem!
Dziękuję! Twoje zgłoszenie zostało odebrane!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
![Nikodem krajewski speek into microfon on conference](https://cdn.prod.website-files.com/627f84d93bae754716b92c76/641ee0c96bd09b4c5954892c_contact-image.webp)
Odkryj inne historie naszych współprac
UX Czwartek. Zawsze w co drugi czwartek
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Dziękujemy! Twoja aplikacja trafiła do naszej skrzynki.
Oops! Something went wrong while submitting the form.